ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Jeg trodde regler var til for å brytesHva misforsto du???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg trodde regler var til for å brytesHva misforsto du???
Kos degPepsi Max, sjokolade og potetgull på bordet nå ja![]()
Nokre reglar er jo det, men ikkje alleJeg trodde regler var til for å brytesmen kengu var ikke enig
![]()
Usj.. Jeg kommer til å syntes det er ganske kjipt når høstferien her er over !Hurra
Her er høstferien over![]()
Nå ble det mye mat prat her. Prøver meg på nytt tema
Hvor liker dere å handle klær da?
Jeg handler på moods of norway, oasis og høyer. Handler ikke så veldig mye til meg selv for tida, da jeg handler mest til snuppaHvor handler du da?
Koselig at du tittet innom
Tenkte faktisk akkurat på deg.
Lillemor er helt bra igjen og har vært i barnehagen denne uka. Jeg trodde jeg var helt bra, men kjente litt i halsen igjen i går:/
I dag har det vært jobb, men nå er det endelig høstferie her
Hva har du gjort i dag?
Usj.. Jeg kommer til å syntes det er ganske kjipt når høstferien her er over !![]()
Da hadde jeg sikkert sett ut som en sjokolade tilsluttAlle dager er lørdag![]()
VeroModa og FloydNå ble det mye mat prat her. Prøver meg på nytt tema
Hvor liker dere å handle klær da?
Og allikevel sååå mange butikker???Litt utenfor
Da velger jeg å bryte de uskyldige , som feks matbilderNokre reglar er jo det, men ikkje alle![]()
Du har fått den tilbake nå har du ikke?
Da hadde jeg sikkert sett ut som en sjokolade tilslutt![]()
![]()
Ja det skjønner jeg at du skulle ! For det er ganske digg!Skulle ønske jeg hadde høstferie![]()
Uff da...det var vel ikke hensikten med spørsmålet?!Fikk flere svar, men ble litt forvirret![]()
Jeg spiser når jeg vil ha, dessverreHahanei, vi spiser godis på fredager og lørdager her
![]()
Ja det skjønner jeg at du skulle ! For det er ganske digg!
Jeg klarer å true det inn innimellom arbeidsoppgavene, jegDet har jeg aldri tid til. Alt for mye å gjøre på jobb![]()
Heihei!![]()
Bra her?
Hatt en fin dag?