Nei det var ikke mange, leste bok isteden jeg.Det var ikke mange. Født var jeg på 8 timer og blutselig var jeg på 1 time, så det har vært lite skravling i natt fra de fleste...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det var ikke mange, leste bok isteden jeg.Det var ikke mange. Født var jeg på 8 timer og blutselig var jeg på 1 time, så det har vært lite skravling i natt fra de fleste...
Hvordan skal den regelen overholdes da?Blir de ikke kastet ut av tråden for en stund?
Stort sett jeg som handler. Uansett er det lurt med FIFO.Klarer du å tømme den? Jeg prøver og prøver, og plutselig kommer mannen inn med noe nytt![]()
Fra å ikke gjøre noe, så har jeg vært flink, men kan ikke måle seg med denne andre høna.Du har sikkee vært kjempeflink![]()
Tror ikke det hjelper her heller. Prøver å kjøpe lite som skal i fryseren, men likevel fylles den opp på merkelig visHar gjort det flere ganger, men hjelper ikke
Har ikke kjempestor fryser men allikevel...
Takk takk! Skal inn å se jeg også.
Jeg har nå droppet det....Jeg henger rundt 1000 innlegg bak:/
Var akkurat inn å så jeg ogsåTakk takk! Skal inn å se jeg også.
Og DU også!Uansett har du vært flink![]()
Gjorde det jeg ogsåJeg har nå droppet det....
Eg har Samsung, men har ikkje sånn fancy greier. .sikkert for gammal Samsung eg dåSamsung vettuDe er på smiletegna ♡♢☆
Tro meg, hun har ikke glemtNåh...nå som kengu hadde glemt hele regelen![]()
Herlig! Takket være meg, sant?
Er det fleire reglar enn godteriregelen no?Ja, det er nydelig! Hva skal vi gjøre med de som bryter reglene fra mandag?
Er dette gjennomførbart? Altså ikke quote dem på en stund eller noe sånt?Blir de ikke kastet ut av tråden for en stund?
Stort sett jeg som handler. Uansett er det lurt med FIFO.
Har du bestilt?Var akkurat inn å så jeg også![]()
Vi får si det sånn da!Og DU også!Vi har begge vært flinke
![]()
Ikke bestilt noe enda. Må finne et bilde jeg kan brukeHar du bestilt?