Hihi...tusen takkKjenner jeg er skikkelig skeptisk, men skal la tvilen komme deg til gode denne gangen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi...tusen takkKjenner jeg er skikkelig skeptisk, men skal la tvilen komme deg til gode denne gangen
Det er herligÅ det ønsker jeg meg ogsåEt lite treningsrom!!
Mannen skal prøve å få det til etter jul
![]()
Hvor lenge skal det stå i?Jeg farger det selv . Men hun hjalp meg å få ut håret bak i hetten![]()
NeidaBare noen som er uheldige
Men immunforsvaret blir jo nedbrutt, så en blir lettere syk
Det er jo helt toppers !Det er herlighar liksom alt som trengs , og kardio tar jeg på fjellet rett bak her
![]()
Aldri hatt UVI heller jeg...Nei jeg unngår det om jeg ikke trengerMen sliter man med UVI, er antibiotika det eneste som hjelper! :/ Desverre
Ønsker meg tredemølle jeg ogsåSå deilig å ha det i hus! Jeg ønsker meg tredemølle.. Vekter og treningsmatte har jeg.
Heldig. Det er helt GRUSOMT!Aldri hatt UVI heller jeg...![]()
Aldri hatt UVI heller jeg...![]()
Men de er så dyre.. Eller føler en må legge litt penger i det om en skal ha en godØnsker meg tredemølle jeg også![]()
Å det ønsker jeg meg ogsåEt lite treningsrom!!
Mannen skal prøve å få det til etter jul
![]()
Det håper jeg dere fårHeldig du er! Ønsker meg *
Eller veldig godt immunforsvar!!Det må være noe uvanlig med deg?! Eller så er du bare veldig heldig!
Ja! Og da hadde jeg ikke hatt noen unskyldninger på å ikke dra meg ut av sofaen. Eller ut av husDet håper jeg dere fårdet er veldig greit å kunne gå å trene når en vil
![]()
Det håper jeg dere fårdet er veldig greit å kunne gå å trene når en vil
![]()
Hihi ja litt sånn tar det i morgen oppleggDa blir det sikkert litt for enkelt igjen! Så blir bare å støve ned![]()
Eller veldig godt immunforsvar!!Unaturlig godt.
40 min caHvor lenge skal det stå i?
Hihi ja det hadde vært noeØnsker meg heller det, istedet for treningsrom![]()
Og hvilken farge?40 min ca![]()