Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Hehetakk. Nå ska bare fargen i håret . Skummelt
![]()
Gjøre det selv eller barnet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehetakk. Nå ska bare fargen i håret . Skummelt
![]()
Drt merket jeg, du var savnetJeg hadde laaaaang pause i september jeg![]()
Hun må nok ha gjort detHun blander oss sikkert med noen andre...![]()
Hehe. Kos degOk da, du vinner. Blir forresten kalvebiff til middag her i dag...hihi
Åh så koselig å høre !!Drt merket jeg, du var savnet
TydeligvisJeg vet besthahaha
Tuusen takk, har ikke tålmodighet til dette her kjenner jeg.Håper det blir bedre da
Fooort!!!
Masse god bedring til deg![]()
GrattisHehe. Kos degda sier jeg takk for meg oooog jeg vaaaant!
JA så det er jo mye av grunnen... Tror og håper jegHar merka det siden jeg ble gravid, at jeg blir sinnsykt fort andpusten...... phewww
Min 3 antibiotika kur, de andre har ikke fungert så jeg håper denne gjør det.Det kan t litt tid hvis det er antibiotika du har begynt på? Men burde hvis bedring iløpet av 2 dager? Hvis ikke ville jeg ha ringt legen igjen![]()
Haha...stemmer detHåret? Hihi hun farger det
Helt sikkert !Hun blander oss sikkert med noen andre...![]()
Hvor tidlig merket du det da? Jeg er jo vant til å trene 8 timer i uka![]()
Appen greier ikke holde følge nå.får ikke til å quote heller... får sette meg på dataen senere
![]()
Veldig stiligBare hyggelig, nå er det bare å bestille![]()
Jeg ogsåGodt med pause innimellom. Jeg har jo vært på jobb i hele dag, men skravlet litt nå.
Min 3 antibiotika kur, de andre har ikke fungert så jeg håper denne gjør det.
Tror faktisk aldri jeg har brukt antibiotika?!En kan jo selfølgelig reagere på noen medisiner. Men føler alltid jeg blir verre før jeg blir bedre jeg.
Tenker meg biff i mårra nå jaEr tonnevis av ulike poteter en kan variere med jaOg så mye godt tilbehør!!