Skravletråd :)

Jeg liker den medium stekt. Litt blodig. Men mannen har leært seg å steke biffen perfekt som godt stekt.Og sist vi var i sverige kjøpte vi noen fantastiske udyr. Fy så godt det har vært. Og de fleste restaurantene er flinke på å ikke tørke ut. Så lenge de har et gost kjøttstykke ute masse sner. Men gleder meg til skikkelig biff!
Jeg har spist biff noen ganger på resturanter når jeg var gravid (godt stekt) og syns de smaker fantastisk for det om. Sikkert pga måten de steker det på, og den gode sausen og tilbehøret :D

Hvordan liker dere den?

Vi liker den slik. Men blir liksom alltid feil hos andre.. xD
Lefser
Kjøttdeig med tacosaus (superfin hakket)
Ris
Rømme (soya for min del)
Taco saus eller den taco salsa på tube som jeg elsker nå.
Mais
kinakål (fin hakket)
Tomat
Agurk (kuttet opp med grønnsakskutteren min)
Ananas ( av og til, tydligvis nå mens jeg er gravid)
Nachos

Vi liker den slik. Men blir liksom alltid feil hos andre.. xD
Lefser
Kjøttdeig med tacosaus (superfin hakket)
Ris
Rømme (soya for min del)
Taco saus eller den taco salsa på tube som jeg elsker nå.
Mais
kinakål (fin hakket)
Tomat
Agurk (kuttet opp med grønnsakskutteren min)
Ananas ( av og til, tydligvis nå mens jeg er gravid)
Nachos
Hihi namm hørtes godt ut da! Har du lefser til, eller spiser det som en slags salat?

Jeg har spist biff noen ganger på resturanter når jeg var gravid (godt stekt) og syns de smaker fantastisk for det om. Sikkert pga måten de steker det på, og den gode sausen og tilbehøret :D
Mm bare 1-2 ganger dem ikke har klart det. Men ellers er dem flinke

Mm bare 1-2 ganger dem ikke har klart det. Men ellers er dem flinke
Når jeg var i usa fikk jeg RØD hamburger to ganger, selv om jeg presiserte at den måtte være VERY WELL DONE!! Ble så sinna da :P

Hihi namm hørtes godt ut da! Har du lefser til, eller spiser det som en slags salat?
Eeeeeh.. lefser står øverst!!!
Men ja.. begge deler. For jeg har tydeligvis STORE problemer med å forstå at fortsatt så bli lefse alltid for full. Enda etter mange år med trening. Så lefsa på fate. Alt i rekkefølge og blande. Litt mer rømme og saus . Blande.. og spise som salat til jeg får igjen lefsa.

Ååå nei krise!! Glemte løk!!

Back
Topp