Molly
Med lille spira i magen <3
Hihi kan ikke skjønne detNei, akkurat! Så er ikke veldig ofte jeg lager de nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi kan ikke skjønne detNei, akkurat! Så er ikke veldig ofte jeg lager de nå![]()
Det må jo ha tatt flere dager å koke dem???
Synes ikke vanlige er gode dessverre. Men dem nye som heter fish and chrisp fiakepinner fra findus elsker jeg. Med pommesfrites! Eller hjemmelaget potetmos.fiskepinner i daghar det så å si aldri men må jo få i frøkena litt fisk
Stakkars, RonjaHehe...akutte magesmerter som aldri tar slutt![]()
Koke de i sånn oljebad, så blir de frityrt. NAMMKoke? Vi steker de vi men ? :/
Jeg har masse på lagerJeg har mange gode tapas oppskrifter!
Det har helt sikkert dere også, så da blir det et stort deilig tapasbord!
Mmm de fish and crisp er gore jaSynes ikke vanlige er gode dessverre. Men dem nye som heter fish and chrisp fiakepinner fra findus elsker jeg. Med pommesfrites! Eller hjemmelaget potetmos.
Regner med de er klare!Gleder meg![]()
Veldig dyr. Og masse spekematJeg har masse på lagerDette blir en dyr tapas tror jeg
![]()
Godt du får god hjelpBle litt vekke , ska stripe håret mitt . Ikke bare bare det selvbra jeg har en sånn flink jente på 9 år som hjelper til
![]()
Lykke tilBle litt vekke , ska stripe håret mitt . Ikke bare bare det selvbra jeg har en sånn flink jente på 9 år som hjelper til
![]()
Koke de i sånn oljebad, så blir de frityrt. NAMM
Vi lager den på en fast måte. Og liker ikke å spise taco borte.. blir alltid feil. Svigermor vet hvordan vi liker den.Oh yes![]()
Jeg også. Gjorde omtrent det i første trimester. Da jeg ikke fikk i meg så mye mat. Som middag var det kun biff jeg likte.Kunne ha spist det hver dagelsker biff!
Vi skulle spise taco hos svigersøster og hun knuste hjertet mitt den dagenVi lager den på en fast måte. Og liker ikke å spise taco borte.. blir alltid feil. Svigermor vet hvordan vi liker den.
Vi lager den på en fast måte. Og liker ikke å spise taco borte.. blir alltid feil. Svigermor vet hvordan vi liker den.
Du lager hjemme laga? Hvordan gjør du det. Har ikke prøvd siden jeg ikke er så veldig glad i det.Mmm de fish and crisp er gore jaGodt med hjemmelaga også!
Var no bra du fikk i deg noe mat daJeg også. Gjorde omtrent det i første trimester. Da jeg ikke fikk i meg så mye mat. Som middag var det kun biff jeg likte.
Vi skulle spise taco hos svigersøster og hun knuste hjertet mitt den dagenHun hadde ferdig opprevet ost!!!! Det går ikke