Er det leilighet der har kjøpt nå også?Her er det lite eneboliger og vi skal bo akkurat her, så da blir det sånndet bygges sånn her vi bor at det er hehe elt sykt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det leilighet der har kjøpt nå også?Her er det lite eneboliger og vi skal bo akkurat her, så da blir det sånndet bygges sånn her vi bor at det er hehe elt sykt!
Har du lagt deg nå?Jeg har store planer om det![]()
Ikke snakk om vaske bad. .. fortsatt mareritt etter jeg vaska ut badetHahha bra jeg ikke er alene om at å vaske bad er tungthar brukt 2 uker innimellom jeg også xD
Er ikke av de største husene vi har heller har ett på 144 kvm nå. Blir bedre når garasjen kommer opp og får verktøyet til mannen ut av husHer er det lite eneboliger og vi skal bo akkurat her, så da blir det sånndet bygges sånn her vi bor at det er hehe elt sykt!
Og våknet igjenHar du lagt deg nå?![]()
Takk for detGod vakt![]()
Haha jeg hadde en hel haug her, men kun enkelte kom fremEller jo...noen gjør visste det![]()
☆★♧♣Haha jeg hadde en hel haug her, men kun enkelte kom frem️
️
️
️
️
Den skjønner jegIkke snakk om vaske bad. .. fortsatt mareritt etter jeg vaska ut badet![]()
Jeg prøver alle jeg nå☆★♧♣;-) :-D :-( :'( :O ♡♥ ikke så mye å velge i på s3
Rekkehus.Er det leilighet der har kjøpt nå også?
Hahha bra jeg ikke er alene om at å vaske bad er tungthar brukt 2 uker innimellom jeg også xD
Bah! Skal vaske bad snart nå.Ikke snakk om vaske bad. .. fortsatt mareritt etter jeg vaska ut badet![]()
Virket sånnSå deilig da! Ble de lei deg?![]()
HeldigvisHaha bra vi er forskjellige![]()
Er jo ganske mange... men ikke så ofte man får bruk for deJeg prøver alle jeg nåhaha
️️
️
️
️
️
️
![]()
Haha...ja, nå ligger jeg to timer bak igjen!!Så må du ta oss igjen neste runde
Kos deg på jobb!
Haha jeg hadde en hel haug her, men kun enkelte kom frem️
️
️
️
️
Hvordan ser dere hvem som kommer frem?☆★♧♣;-) :-D :-( :'( :O ♡♥ ikke så mye å velge i på s3
Flott start på dagen56 innlegg på morningen. Får vel gjøre noe snart her...