Kos deg med bakstenSyns det er så koselig å våkne opp, være sulten og tom for brød..
Da blir man liksom tvunget til å hente noen halvstekte rundstykker i frysen og sette i ovnen.
Gleder med til de er ferdige![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg med bakstenSyns det er så koselig å våkne opp, være sulten og tom for brød..
Da blir man liksom tvunget til å hente noen halvstekte rundstykker i frysen og sette i ovnen.
Lydløs! Du må da heller kunne sove ut og ringe tilbake etterpå? Hater å bli forstyrret av telefonen når jeg sover.![]()
Mmm... noe må man jo kose seg med på dpo landPleier å ha det jeg og, men det er tomt
Og kanskje ikke det lureste i dpo land ?![]()
Syns det er så koselig å våkne opp, være sulten og tom for brød..
Det vil jeg ikkeJoda, noen planlegger det jo, men det er gjerne KS.![]()
Sovet jeg ogJeg fikk sove jeg! Nå skal jeg dusje før jeg spiser lunsj og drar til jordmor![]()
Jepp, har det nåHar fått på skravlegiret du ser jeg
Ja, vi får seJeg tipper det dabber ganske kraftig av etterhvert. Det har det gjort før , for min del også. Skravler mye første dagene så holdes det bare ved like resten av mnd.
Kos degDa er det snart lunsj og ønskebarn![]()
Mmm... noe må man jo kose seg med på dpo land![]()
Det vil jeg ikkeKommer når hun vil
![]()
Har ikke alkohol i. Bare kaffesirupJoda, men greit å være litt forsiktig med de alkoholholdige drikkene![]()
Ååh, det hørtes veldig godt ut da
Smaker bedre det enn brød![]()
Våknet av turnstevne i magen, veldig greit det altsåKoselig at hun gir meg liv fra seg
![]()
Veldig koseligÅååh høres så koselig ut med turnstevne![]()
Så fantastisk følelse detVåknet av turnstevne i magen, veldig greit det altsåKoselig at hun gir meg liv fra seg
![]()
Haha, du og mannen eller snakker du om lille i magen ?Pleier å ha de på kvelden, vi![]()
Haha, du og mannen eller snakker du om lille i magen ?![]()