ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Har ikke fått med meg alt her inne , men prøver eller gravid?Hm...litt øm i lyskeområdet i dag jeg...lurer på om det kan være noe spennende..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke fått med meg alt her inne , men prøver eller gravid?Hm...litt øm i lyskeområdet i dag jeg...lurer på om det kan være noe spennende..![]()
Har aldri smakt sjokomelk med isbiter i!Er dethihi
Selektiv hørselJa hun er litt døv når det passer hun , og litt ivrig på alt![]()
Hehe. Jeg fikk bare ett par sokker og flaske. I allefall.
Så flink du er. Jeg vasker bevisst bare maskiner som tørkes i trommel i dagSnakkes vel senere i dag.jeg får vel gå å brette noe klær så jeg får hengt op mer![]()
Hehe. Jeg fikk bare ett par sokker og flaske. I allefall.
Kommer sikkert godt medjeg syntes det var litt mye ja. Men altså jeg takker og bukker pent for dobbelt opp
![]()
Har ikke fått med meg alt her inne , men prøver eller gravid?![]()
Så flink du er. Jeg vasker bevisst bare maskiner som tørkes i trommel i dag![]()
Nei. Toåringen min har også detEr ikke uvanlig det vel?![]()
Tørketromler samme maskin? Kult!Hehe, blir vel noe av det og kanskje. har kombinert maskin da, og enda mindre jobb
Men jeg mååå vaske badet...![]()
Tørketromler samme maskin? Kult!
Åh, det orker ikke jeg! Men vi reiser jo bort, får ta husvasken på søndag..
AahPrøver
Hadde SA i august og er i pp1 nå, muligens 9 dpo i dag![]()
Aahkjedelig med SA da
håper spiren sitter kjapt igjen og blir værende i 9 mnd
![]()
Ja det vil jeg troHåper virkelig det jeg og. Ble jo sååå glad etter 12 mnd uten hell, også ville den ikke bli
Hva med deg da? Utifra nicket ditt, ser det ut som du prøver.. ?![]()
Så greitt
Ja det vil jeg tro![]()
Vi var prøvere , i 6 år. Men er gravid nå , med termin 17 desembervi måtte ha prøverør tilslutt . Og heldigvis gikk det på første forsøk
![]()
![]()