Skravletråd :)

Men ukene blir feil om jeg tar rett termin. tar jeg siste mensdag har jeg termin mange dager tidligere men ukene blir rett. Så ingenting stemmer.
Ja... hold deg til bv sin gravid app :D

God morgen alle!
Håper dere har sovet godt :)
I dag skal jeg prøve å vaske litt her + at vi har fått dreneringsplater som vi bør få opp før morgendagen så ser for meg lite skravling i dag.
Passer veldig dårlig med formen min, men jeg får vel gjøre det jeg orker :D
Også har jeg mange sider å gå igjennom her ser jeg. .. :rolleyes:
Dere skal i dag da? :)
God formiddag:D
Her skal det jobbes, før kos med mannen i kveld:D

I dag skal jeg og lillesøster ta livet med ro, samt pakke litt, for i helga tar vi en liten svipptur hele gjengen til nabobyen, så når klokka nærmer seg tre drar to små, storesøster på 13 og to voksne avgårde med fullstappet bil. ikke at vi trenger så mye bagasje, men når søskenvogna er med (og det må den) så er det rimelig fullt i bilen når alle er med :)

God tur :)

Ja, de er flinke til å planlegge langt fram i tid her i lander når det gjelder veibygging...:confused::rolleyes:
Hihi, ja.. men det skal sies at det er en privat vei. Og så er eierne visstnok litt... sære.. :p

Men nå kom halsbrannen og tok meg for fullt , sikkert pga den ikke vil at jeg skal brette klær :P så jeg stikker på
Apoteket å handler inn litt drugs ;)

Huff da, kunne jo venta en stund til da.
Men da må du jo nesten være her å skravle i dag og da ;) hehe

God formiddag:D
Her skal det jobbes, før kos med mannen i kveld:D

Hvor lenge jobber du da?
Kos med mannen høres bra ut ;) hvordan går det med gjestene dine da?

Tvilsomt, de har holdt på hele uka. Mye fjell i grunnen her. :)

Fjell og steiner kan være vanskelige ja...:rolleyes:
Har kranglet med noen svære stein i hagen her, men de er veldig sta!! Haha :D

Siden det er helg, og svigermor kom innom med en eske med vafler igår hadde jeg tenkt å legge ut et bilde. ..
Men mannen har gjemt dem :o

Siden det er helg, og svigermor kom innom med en eske med vafler igår hadde jeg tenkt å legge ut et bilde. ..
Men mannen har gjemt dem :o
Eller spist de? :p

Back
Topp