Første menstruasjon

Zara85

Elsker forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Jeg blør og blør og blør.. Jeg har ALDRI blødd så mye eller så lenge i hele mitt liv (en uke) som denne første menstruasjonen. Noen andre som merker noe forskjell?
I tillegg har jeg fått mensen mens jeg er midt i p-pillebrettet, og jeg trodde den skulle komme den siste uka? Lenge siden jeg har tatt piller, huske ikke.. Det er cerazette jeg tar..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kanskje det er pillen som gjør det? Jeg brukte cerazette for mange år siden og blødde HELE tiden! Så måtte bare slutte... Orka ikke den konstante blødningen...
 
Jeg fikk min for fire dager siden, og de tre siste dagene har vært et helvete. Jeg har blødd og blødd, ble så ille at jeg ringte legen, hoho! Litt bedre i dag heldigvis. Men aldri vært borti så kraftige blødninger under menstruasjon før...
 
Sniker i fra september. ;)
Jeg brukte Cerazette for noen år siden, klarte bare bruke det noen måneder. Fikk uregelmessige, store blødninger som var veldig plagsomme. I tillegg ble jeg veldig nedstemt av de. Kroppen tålte de rett og slett ikke. Så aldri mere Cerazette for min del. :p
 
Jeg og ga opp cerazette etter 5 måneder etter første fødsel. Var liksom bare 2-3 dager pause før jeg begynte å blø igjen 1-2 uker... Så hadde mensen nesten hele tiden. Men var ikke kraftig hele tiden
 
samme her , tenkte å ringe legen, men så blei den mindre i dag,, aldri blødd så mye
 
Har samme erfaring som flere nevner her med cerazette, lange og hyppige blødninger. Måtte bare slutte, men det kan jo også være at det bare er første blødningen din som er litt endret og at neste blir mer lik det du er vant til.
 
Samme her!! Har hatt mye blod og menssmerter :( ikke vant med dette. 5 dager har det vart her, og ser ikke ut til å stoppe.
 
Har blødd i en hel uke nå, aldri skjedd før.. Jeg er også et hormontroll, så endres ikke dette kjapt så bytter jeg.. Nå går jo amminga til dundas, så da kan jeg bruke hva jeg vil.. :(


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg hadde hørt fra venninner som har gått på cerazette at de ikke anbefalte pga blødninger. Spurte derfor legen min om jeg kunne få Mercilon, som jeg har brukt før. Men NEIIIDA! De inneholdt for mye hormoner, og det hadde ikke kroppen min godt av.

Meb altså! Jeg nekter å blø i tide og utide... Er jo bare tull.
 
Jeg hadde hørt fra venninner som har gått på cerazette at de ikke anbefalte pga blødninger. Spurte derfor legen min om jeg kunne få Mercilon, som jeg har brukt før. Men NEIIIDA! De inneholdt for mye hormoner, og det hadde ikke kroppen min godt av.

Meb altså! Jeg nekter å blø i tide og utide... Er jo bare tull.
Han visste vel at du ikke ammer? Rart du ikke kan få den du vil ha når den først finnes på markedet..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Men det er ikke sikkert du blør mye på cerazette selv om andre gjør det da. Jeg blødde nesten aldri, men det kan jo bli annerledes om jeg prøver de nå.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg fikk cerzette nå, for ville ikke ha noen av spiralene.. Fikk beskjed om å bare begynne på den nå, uavhengig av om mens har kommi tilbake, trengte ikke å vente. Blir spennende å se hvordan det går da!
 
Han visste vel at du ikke ammer? Rart du ikke kan få den du vil ha når den først finnes på markedet..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, han visste det. Men han er sånn nyutdanna lege som skal følge alt etter boka, tror jeg :p han var ikke til å rikke. MÅTTE prøve cerazette først.
 
Tror ikke jeg vil fortsette med cerazette.. Føler meg gal.. Tåler ikke tryne på noen om dagen..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tror ikke jeg vil fortsette med cerazette.. Føler meg gal.. Tåler ikke tryne på noen om dagen..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Vil heller ikke fortsette. Men lovte å gi det et forsøk :p
 
Var sååå fornøyd når jeg gikk på Mercilon.
 
Back
Topp