Første menstruasjon

Leste etter bivirkninger på nettet, og der sto det at en måtte prøve ut pillene i 4-6 mnd før bivirkninger evt slapp taket.. Da har jeg sikkert blitt skilt hvis jeg må gå så lenge.. :eek:


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Leste etter bivirkninger på nettet, og der sto det at en måtte prøve ut pillene i 4-6 mnd før bivirkninger evt slapp taket.. Da har jeg sikkert blitt skilt hvis jeg må gå så lenge.. :eek:


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, jeg fikk beskjed av fastlegen om at én kunne få små blødninger i opp mot 6mnd, men måtte bare fortsette på pilla siden det skal gå over.. Men nå ser jeg jo at det er vell ikke akkurat bare "små" blødninger som oppstår hos dere her!?
Selv er jeg bare på dag 2, så får nå se da...!
 
Har ikke fått tilbake mens ennå, men har begynt på cerazette. Ville egentlig ha spiral jeg da, men det kunne jeg visst ikke få...
Hvis jeg blør i tide og utide så slutter jeg tvert :p Ihvertfall hvis det er store blødninger. Da får det heller gå som det går.
 
Uaktuelt for meg å gå så lenge!
 
Nei, kan prøve et par mnd.. Gått tre uker nå..
Hvorfor kunne du ikke få spiral Chriztine?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Fastlegen min anbefalte ikke det, så han sa at minipille var eneste alternativ..
Piller har jo funka så bra for meg før liksom...
 
Hmm, legen min sa jeg hadde tre alternativer, så det kunne jeg bare velge selv.. Rart da..
 
Jaja.. Jeg får prøve det her, så får vi se. Får sikkert spiral om jeg maser litt, men gidder ikke det ennå.
 
Hmm, legen min sa jeg hadde tre alternativer, så det kunne jeg bare velge selv.. Rart da..

Hva slags tre alt da? Fikk beskjed om spiral eller minipille.. Eller kondom, var det samme du fikk?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hva slags tre alt da? Fikk beskjed om spiral eller minipille.. Eller kondom, var det samme du fikk?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Fikk velge mellom cerazette, kobber spiral og hormon spiral..
Men ville ikke ha noen spiral enda ihvertfall..
 
Leste etter bivirkninger på nettet, og der sto det at en måtte prøve ut pillene i 4-6 mnd før bivirkninger evt slapp taket.. Da har jeg sikkert blitt skilt hvis jeg må gå så lenge.. :eek:


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tar 1 år å bli skilt. Så det går bra ;) hoho!

Jeg nekter å få mensen igjen ennå. Da blir jeg så sur! :p
Skal heller ikke begynne på noen prevensjon. Da jeg blir et troll av det. Har prøvd alt, og ingenting passer meg. Så det blir avholds eller så får mannen dra å klippe strengene sine :)
 
Ja, han visste det. Men han er sånn nyutdanna lege som skal følge alt etter boka, tror jeg :p han var ikke til å rikke. MÅTTE prøve cerazette først.
Leste pakningsvedlegget til Mercilon nå. Og den skal ikke brukes kort tid etter fødsel pga risikoen for blodpropp! :) Så legen er flink han ;)
 
Tar 1 år å bli skilt. Så det går bra ;) hoho!

Jeg nekter å få mensen igjen ennå. Da blir jeg så sur! :p
Skal heller ikke begynne på noen prevensjon. Da jeg blir et troll av det. Har prøvd alt, og ingenting passer meg. Så det blir avholds eller så får mannen dra å klippe strengene sine :)

Haha.. :) huff.. :p

Jeg kommer til å begynne på p-ring tenker jeg når jeg er helt ferdig med amminga.. :) Som egentlig er nå..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Leste pakningsvedlegget til Mercilon nå. Og den skal ikke brukes kort tid etter fødsel pga risikoen for blodpropp! :) Så legen er flink han ;)

Haha, okei da ;) men da kunne han sagt det da. Så hadde jeg spart meg for litt frustrasjon. Neida.. han vet vel hva han gjør. Bare jeg som blir snurt når jeg ikke får viljen min ;)

Stod det noe om når man kunne bruke de da? Hvor lenge, altså..?
 
Haha, okei da ;) men da kunne han sagt det da. Så hadde jeg spart meg for litt frustrasjon. Neida.. han vet vel hva han gjør. Bare jeg som blir snurt når jeg ikke får viljen min ;)

Stod det noe om når man kunne bruke de da? Hvor lenge, altså..?
Nei, det så jeg ikke..
 
Back
Topp