Fint at dere bytter ut!Ja, på kjøkken og stueMå ha strøm der. Det som var der fra før var visst alt for gammelt og litt farlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fint at dere bytter ut!Ja, på kjøkken og stueMå ha strøm der. Det som var der fra før var visst alt for gammelt og litt farlig
Ja, det er virkelig verdt hver eneste kroneFint at dere bytter ut!
Det var deilig tenker jegDa er jeg i seng igjen
Huff da! Formen blir ikke bedre?Da er jeg i seng igjen
Må bytte ut mye vi også. Gruer meg...Ja, det er virkelig verdt hver eneste kroneIstedenfor og vente på at noe skal skje! Skummelt
Den er bedre, men langt i fra bra.Huff da! Formen blir ikke bedre?
Var masse liv her for en times tid siden, men det har roet seg litt nåGod morgen
Er det liv her på morgenen også da?
Har ikke lest meg opp på hva som skjer her, så bare hopper inn her![]()
Men det gjør du vel selv?Må bytte ut mye vi også. Gruer meg...
Mange som dro! Så litt av og påGod morgen
Er det liv her på morgenen også da?
Har ikke lest meg opp på hva som skjer her, så bare hopper inn her![]()
Det har ikke vært sånn konkurranse før, så det er vanskelig å si.Det lønner seg nok å skravle jevnt og trutt.
Både og. Noen er ikke egentlig med bare har et par aktive dager. Andre kommer sent igang
Jøss. Bedre premier enn vanlig?
Tenker jeg gjør er innsats mens jeg har anledning, for å sikre topp 100, i tilfelle jeg blir fryktelig travel.
Jøss. Bedre premier enn vanlig?
Tenker jeg gjør er innsats mens jeg har anledning, for å sikre topp 100, i tilfelle jeg blir fryktelig travel.
Masse god bedring da. Plei deg selv i dag.Den er bedre, men langt i fra bra.
Skulle nok ikke ha vært på jobb de to siste dagene.
Jøss fornuftig så tidlig på morgenen?? Det får'n si! Ha en fisefin dag!![]()
Jeg gjorde ikke det
Det er en begynnelse hvertfallMå lese litt jobbting før jeg kan ta helg. Nå har jeg selvfølgelig datatrøbbel så vi får se hvordan det går. Har hvert fall kommet meg til kontoret.