Vennskap gjennom bv

Har ikke møtt noen enda, mulig jeg ikke følger så godt med, men syntes det er lite lyd fra de som bor i Bergen her o_O er mest inne på termingruppa vår, og det har ikke vært noe treff enda så vidt jeg vet.. Jeg er klar jeg :D

Samme her, synes også det er lite med lyd.. Skulle jo tro at det var et par av oss fra Bergen i allefall.

Jeg har truffet en haug av mennesker. Traff igjen ei gammel skolevenninne her inne som jeg gjennopptok kontakten med.
Vi bor på hver vår kant av landet, men har daglig kontakt og treffes en gang i året med barn :D

Så koselig:)
Tror jeg bor på en plass hvor få andre her inne bor dessverre

Vi bodde spredd rundt i landet vi som reiste :) det var ingen problem å møtes på Gardermoen for å ta fyker videre til New York ;)
Bosted er absolutt ingen hinder :)

To stykker jeg har møtt flere ganger, hun ene har vært på besøk hos oss med gutten sin :)

6 stykker jeg har omtrent daglig kontakt med utenom BV.

Har ei jeg snakker med HVER dag, ei jeg treffer innimellom (ikke så lett med travle hverdager) og snakker en del med og noen jeg snakker med innimellom :) Truffet 6 herfra :)

Last edited:
Var ukentlig på barselsgruppe med flere damer herfra med eldste og hender vi treffes fortsatt :-) veldig koselig å ha noen med jevnaldrende barn, spesielt siden ingen jeg kjenner ellers har barn

Har ikke møtt noen, men betyr ikke at det aldri kan skje :)

Vi hadde en rekke barsel- og babytreff på terminforumet, og en del av oss har fortsatt å holde kontakten. Noen er bare FB-venner, andre av oss har hatt "landstreff" og reist på besøk til hverandre i ulike deler av landet. :)
Over 7 år, and still going strong. :)

Har ikke møtt noen enda, mulig jeg ikke følger så godt med, men syntes det er lite lyd fra de som bor i Bergen her o_O er mest inne på termingruppa vår, og det har ikke vært noe treff enda så vidt jeg vet.. Jeg er klar jeg :D

Lite lyd fra bergenserne!! Hm, det går ikka ann:P Jeg bor i Bergen;)

Back
Topp