Vennskap gjennom bv

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Har du fått noen gode venner gjennom bv?
Møtt noen?

Det er jo en super plass å stifte nye bekjentskaper på og har jo blitt laget en egen tråd om dette også.

Så er i grunnen bare nyskjerrig jeg:D:)

Eg har til no ikkje møtt nokon eller prata priv, men om det er nokon i nærleiken av Moelv (i Ringsaker) her så hadde det vore superstas å bli bedre kjent. Kanskje felles trilleturer når babyen kjem i mars :)

Ja, jeg har en veldig god venninne som jeg ble kjent med når eldste var baby. Vi treffes med jevne mellomrom. ♥♥♥♥

Ja det har jeg :) 3 stk jeg møter jevnlig , en jeg har møtt en gang og ska møte igjen flere ganger, og en til som vi planlegger å møte :) 4 av oss har gruppesamtale på face , og prater mye sammen . Utrolig koselig :)

Ja, jeg har vært så heldig å få spesielt to veldig gode venner via BV. Ei av dem har allerede skrevet her i tråden ❤️. Føler meg utrolig heldig!

Ja. Hu beste bor i Hønefoss da. Og jeg i Rogaland :p Men vi fikk til to helger sist år :D Vi prøver så godt vi kan :D Ellers andre også da :D

Møtt hvettfall 30 stk gjennom BV. Ene gjengen dro jeg til new York sammen med tidligere i år. Fantastisk reise!!!
Mange møter jeg 2-3 ganger i uken. Tror jeg har fått venninner for livet gjennom BV :)

Ja har møtt ei. Er snart 1 år siden vi møttes første gangen. Skrev bare noen få mld her inne før vi møttes. Vi har møtt hverandre minst 1 gang i uken i flere mnd. Nå er jeg dagmamma for dattera hennes som er 1 mnd yngre enn min datter.

Vil si jeg har fått ei god venninne herfra :)
eneste jeg har møtt privat av de som er på bv :)
møtes ikke altfor ofte siden hun bor en time unna sånn ca

Har møtt flere her inne :)
Ei som bare bor noen minutter unna, og det blir 6-8 uker i mellom babyene avhengig av når min kommer :) Vi har vært en del sammen :)
Og flere som bor innenfor en halvtimes tid, som har termin samme måned og vi har hatt gravidtreff jevnlig siden juni tror jeg :)

Er så heldig at jeg har blitt kjent med så mange flotte jenter på termingruppa og. Synd de bor på andre kanter av landet, føler at jeg kjenner de så godt :):)

Har ikke møtt noen enda, mulig jeg ikke følger så godt med, men syntes det er lite lyd fra de som bor i Bergen her o_O er mest inne på termingruppa vår, og det har ikke vært noe treff enda så vidt jeg vet.. Jeg er klar jeg :D

Back
Topp