8mnd kontroll

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Etterhvert som dere er på 8mnd kontroll... Hvor store har de blitt?

Jenta her er 69,5 cm og veier 8350 g

Sent from my iPhone using BV Forum

Her var hun 8170g og 70cm når hun var 8mnd:) nå er hun jo 9mnd om 9dager så er nok endel mer nå:p

Hva gjør man på 8 månederskontroll? Her er det bare 6 og 9 måneder, og 9 månederskontrollen er hovedsakelig for far.

Hva gjør man på 8 månederskontroll? Her er det bare 6 og 9 måneder, og 9 månederskontrollen er hovedsakelig for far.
Forrige kommune jeg bodde i var det også 9 og 12. Denne kommunen har bedre råd så her er det 8, 10 og 12. Snakk om tannpuss og motorikk, ellers hva man lurer på.

Å si at en kontroll er hovedsakelig for far er jo teit da. Kanskje mange fedre som har begynt permisjonen sin da, men her er pappaen på jobb og jeg ammer så jeg drar på alle kontroller. Pappaen har vært med på flere siden han har hatt mulighet.

Forrige kommune jeg bodde i var det også 9 og 12. Denne kommunen har bedre råd så her er det 8, 10 og 12. Snakk om tannpuss og motorikk, ellers hva man lurer på.

Å si at en kontroll er hovedsakelig for far er jo teit da. Kanskje mange fedre som har begynt permisjonen sin da, men her er pappaen på jobb og jeg ammer så jeg drar på alle kontroller. Pappaen har vært med på flere siden han har hatt mulighet.

Mor kan jo så klart gå hun også, men det er sikkert for at far skal få spørre om ting som han lurer på.

Skal neste mandag. Har byttet vakt så jeg kan gå. Synes det er så koselig. Pappaen er ikke så interssert. ;) Synes det er greit å få info av meg bare. Jeg har ingen problemer med det. :)

Hvor ofte ammer du egentlig? Jeg ammer fortsatt, men hun klarer seg uten meg noen timer.

Skal på 8 mnd kontroll senere i denne mnd :) spent på lengden nå.. Vekta er vel i underkant av 10 kg :)

Var i går da var hun 71 lang og 8.4 tung :-) Hs syns hun var aktiv og mega kjapp for sin alder,men så hadde hun jo en storesøster å slekte på :-p så lang,tannløs og aktiv der altså :-D

Var på kontroll på mandag og da var han 9780 g og 70,5 cm. Er vel 8 mnd kontroll, men han var 7,5 mnd:)

Merker det begynner å bli tungt å bære på han:p

Vi har også kontroll på helsestasjonen for far.. Bare at vi har det ved 8 mnd. Tror det er bra jeg., da får se jo spurt, sett hvordan det er og truffet andre fedre fra gruppa.

Var på 8mnd for en ukes tid siden.. Da var hun 7,5 mnd. 8,2kg og 68,5 cm lang:)

Vi har også kontroll på helsestasjonen for far.. Bare at vi har det ved 8 mnd. Tror det er bra jeg., da får se jo spurt, sett hvordan det er og truffet andre fedre fra gruppa.
Ja, jeg har veldig lyst å være med hvis jeg kan, men samtidig så tenker jeg at det er bra for han å få alene. Så får han kanskje pratet mer med helsesøster, blir fort at jeg skravler mye når jeg er der.
Er det en pappagruppe på helsestasjonen? Her har vi ikke noe sånt.

Ja, jeg har veldig lyst å være med hvis jeg kan, men samtidig så tenker jeg at det er bra for han å få alene. Så får han kanskje pratet mer med helsesøster, blir fort at jeg skravler mye når jeg er der.
Er det en pappagruppe på helsestasjonen? Her har vi ikke noe sånt.
Vi har slik "barsellgruppe" møter/kontroller hver gang vi.. Så prater vi med helsesøster felles også går man 1 og 1 inn til lege eller helsesøster underveis på møtet.. Når det er forbeholdt pappan er det meningen de skal ha samme greia. Men da blir det 5 pappan isteden.. Hvis alle kan så klart:)

Er misunnelig på alle kontrollene deres!

Back
Topp