Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det ikke 9mnd kontrollHva gjør man på 8 månederskontroll? Her er det bare 6 og 9 måneder, og 9 månederskontrollen er hovedsakelig for far.
Forrige kommune jeg bodde i var det også 9 og 12. Denne kommunen har bedre råd så her er det 8, 10 og 12. Snakk om tannpuss og motorikk, ellers hva man lurer på.Hva gjør man på 8 månederskontroll? Her er det bare 6 og 9 måneder, og 9 månederskontrollen er hovedsakelig for far.
Mor kan jo så klart gå hun også, men det er sikkert for at far skal få spørre om ting som han lurer på.Forrige kommune jeg bodde i var det også 9 og 12. Denne kommunen har bedre råd så her er det 8, 10 og 12. Snakk om tannpuss og motorikk, ellers hva man lurer på.
Å si at en kontroll er hovedsakelig for far er jo teit da. Kanskje mange fedre som har begynt permisjonen sin da, men her er pappaen på jobb og jeg ammer så jeg drar på alle kontroller. Pappaen har vært med på flere siden han har hatt mulighet.
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvor ofte ammer du egentlig? Jeg ammer fortsatt, men hun klarer seg uten meg noen timer.Forrige kommune jeg bodde i var det også 9 og 12. Denne kommunen har bedre råd så her er det 8, 10 og 12. Snakk om tannpuss og motorikk, ellers hva man lurer på.
Å si at en kontroll er hovedsakelig for far er jo teit da. Kanskje mange fedre som har begynt permisjonen sin da, men her er pappaen på jobb og jeg ammer så jeg drar på alle kontroller. Pappaen har vært med på flere siden han har hatt mulighet.
Ca hver tredje time, noen ganger annenhver. Litt uforutsigbart fremdelesHvor ofte ammer du egentlig? Jeg ammer fortsatt, men hun klarer seg uten meg noen timer.
Ganske likt som her altsåCa hver tredje time, noen ganger annenhver. Litt uforutsigbart fremdeles
Haha artig oppsummert.Var i går da var hun 71 lang og 8.4 tungHs syns hun var aktiv og mega kjapp for sin alder,men så hadde hun jo en storesøster å slekte på
så lang,tannløs og aktiv der altså :-D
Vi har også kontroll på helsestasjonen for far.. Bare at vi har det ved 8 mnd. Tror det er bra jeg., da får se jo spurt, sett hvordan det er og truffet andre fedre fra gruppa.Hva gjør man på 8 månederskontroll? Her er det bare 6 og 9 måneder, og 9 månederskontrollen er hovedsakelig for far.
Ja, jeg har veldig lyst å være med hvis jeg kan, men samtidig så tenker jeg at det er bra for han å få alene. Så får han kanskje pratet mer med helsesøster, blir fort at jeg skravler mye når jeg er der.Vi har også kontroll på helsestasjonen for far.. Bare at vi har det ved 8 mnd. Tror det er bra jeg., da får se jo spurt, sett hvordan det er og truffet andre fedre fra gruppa.
Vi har slik "barsellgruppe" møter/kontroller hver gang vi.. Så prater vi med helsesøster felles også går man 1 og 1 inn til lege eller helsesøster underveis på møtet.. Når det er forbeholdt pappan er det meningen de skal ha samme greia. Men da blir det 5 pappan isteden.. Hvis alle kan så klartJa, jeg har veldig lyst å være med hvis jeg kan, men samtidig så tenker jeg at det er bra for han å få alene. Så får han kanskje pratet mer med helsesøster, blir fort at jeg skravler mye når jeg er der.
Er det en pappagruppe på helsestasjonen? Her har vi ikke noe sånt.