Har du mange kredittkort?

Har aldri hatt det. Men gubben har, så det bruker vi til reiser o.l.

Husker ikke helt, men 30 øre literen. Så fyller vi mandag når det er billigst utenom :) Tror det var ganske mye man sparte på bilvask da, husker ikke helt der heller gitt :P De har jo nettsiden man kan lese om fordelene da :) Men med Coop kortet tror jeg man sparer noenlunde det samme f.eks ;)

Med 365 kort vil du spare 80øre i drivstoffrabatt på Esso :)
Kortet koster ingenting å få eller ha.

Har eika Mastercard som kun brukes til dagligvare og evnt reiser. Bra reiseforsikring og 4 % på valgfritt emne: dagligvare, bensin, reise og noe mer jeg ikke husker.

Har hatt 1, i noen mnd. Sa det opp da vi flyttet til Sverige.
Ingen problem med det, og brukte det kun om jeg visste at jeg kunne betale i tide, til å slippe renter :)

Jeg har kun det ene, å det brukes til alt! Ivertfall der hvor de tar kredittkort, hvis ikke blir det vanlig visa.
Jeg hadde ikke brukt det over alt, hvis det ikke var for fordelene. Å regningen betales alltid ut når den kommer, så vi
bruker ikke penger vi ikke har! Mannen vet jeg har ivertfall to kredittkort, et mastercard og et american ekspress. Men
han reiser mye igjennom jobben, og bruker kort en del der. Hans kort betales også ut hver gang regninga kommer dumpende i postkassen.

Får jo automatisk visakort som bankkort og MasterCard følger med. Har brukt MasterCard mange ganger i trenge perioder, men alltid visst at jeg hadde penger til å betale tilbake i løpet av max 3 mnd. Veldig kjekt å ha som student da kjøleskapet røk, eller som da jeg flyttet fra samboer, uten jobb og penger, og behandlingstid hos NAV er 2 mnd.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ett, bruker det til å handle på nett og når vi er på utenlandsturer... Setter inn penger før regninga kommer...

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ett med grense på 10.000,-. Kan fort bli skummelt med kredittkort. Kjenner mange som har brent seg

Har ett men de blir aldrig brukt. Men griet å ha det visst eg noen gang skulle vara i krise.

Aldri hatt, og skal aldri ha. Har hatt to små betalingskontoer, men heldigvis har jeg fått betalt dem ut nå. Var tøfft nok det når man ikke hadde råd til å betale nok får å få dem raskt ned.

Har ikke selv, men har tilgang til mannen sine 3.
Privat 365 til bensin.
Eika mastercard til netthandel, reise og store innkjøp(siden vi ikke pleier å ha så mye på brukskontoen. Pleier å ha det meste på en sparekonto med høye renter)
Så har vi et i tilfelle krise. Hvis jeg er tom for penger, han er på turnus, og kjøleskapet ryker f.eks.
Vi betaler alltid regningen ved neste lønning, og har i løpet av 3 år, ikke betalt en krone i renter eller gebyr.

Jeg "må" ha det siden jeg har huslån (vet ikke hvorfor, men bankdama insisterte på det), så derfor har jeg nå det da..

Har huslån jeg også :)
Men ingen kort av den grunn..

Bruker ikke kredittkort da jeg ikke liker å bruke penger jeg ikke har. Har ett liggende men det blir kun tatt med på ferie og lagt i safen i tilfelle jeg skulle være så uheldig og bli frastjålet bankkortet mitt :)

Back
Topp