Har du mange kredittkort?

Husker ikke helt, men 30 øre literen. Så fyller vi mandag når det er billigst utenom :) Tror det var ganske mye man sparte på bilvask da, husker ikke helt der heller gitt :p De har jo nettsiden man kan lese om fordelene da :) Men med Coop kortet tror jeg man sparer noenlunde det samme f.eks ;)

Aha. Ja vi har Coop så da hadde vi ikke spart noe da, med mindre man kan bruke begge delene samtidig :)

Har bare et og brukes kun i utlandet. Trenger ikke flere :) har ikke så høy grense på det heller. Får stadig brev i posten om jeg vil heve grensen, men tror jeg står over :P

Jeg har tre men jeg bruker ikke mer enn jeg kan betale tilbake. Noen ganger bruker jeg det fordi det er sikrere

Har 2.
Privat365 til drivstoff (ca 80 øre rabatt pr liter på Esso), klær og sko (cashback).
Coop for det meste av andre ting, 1% cashback.

Lønningsdag er pengesorteringsdag, og regningen blir alltid betalt i tide.

Ingen. Å skal aldri ha et.

Vi har MasterCard og bruker det kun om vi absolutt må. Betaler inn igjen før forfall og renter slår inn.
Det er skummelt med kredittkort!

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk et når jeg måtte bytte visakort, men har minste grense på det og har aldri brukt det og kommer aldri til og bruke det heller :)

Har to, et som jeg fikk fra banken(det brukes ikke) og et som jeg har til utenlandsreiser.

Jeg har et, men bruker det ikke. Har brent meg på dette før, så det kortet er gjemt og er kun ved nødsituasjoner. Kredittkort er skummelt!

Jeg har ikke kreditt kort og vil ikke ha det heller :)

Har eg visa gull med 30.000 på. Aldri renter, betaler alltid tilbake med en gang. Bruker det som regel bare med handling på nettet eller når eg e ute å reiser. Så har eg esso mastercard. Fyller bare diesel på det. pluss en forsikkring som e veldig billig gjennom kortet. Betaler også den ned med en gang regningen kommer. Får rabatt på fyllingen 35 øre literen :)

Så konklusjonen alt i alt er:
2 kort som eg bruke rett :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Har Norwegian sitt, bruker det til "alt". Tjener cash-points i haugevis! Har flydd t/r Tyrkia i år gratis, og t/r Stavanger en gang gratis allerede i år. Setter over penger fra brukskonto til denne kontoen en gang i uken, så regningene er betalt når de kommer. Deilig :D

Har ett, som jeg fikk fra banken. Bruker kun i krisetilfelle, men synes det er umulig å betale tilbake det som skyldes. Så vanskelig i nettbanken at nesten ikke går an. Skylder 200 kr på det nå, livredd for å bruke det.

Har et hver som har hjulpet oss gjennom tider uten noe særlig penger :) Har en del gjeld på de, men jobber det sakte nedover :)

Bruker til ebay shopping, men ellers ikke i bruk. Blir betalt med en gang for å ikke få renter. :)

Back
Topp