Må få med meg ny oppdatering før jeg tar kveldenSatser på det da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må få med meg ny oppdatering før jeg tar kveldenSatser på det da![]()
Nå er du jo kjempe fin, FionaHehe, takkFann ut eg måtte skille meg litt meir ut. Såg plutselig fleire som hadde lignande bilder som eg hadde sist...
![]()
Nei jeg vet ! Uff jeg er dårlig på det.. dårlig uvane eller god vet jeg ikke... Men nå er det ikke bare meg og teke påDu må passe på deg sjølv i alle fall!Ikkje verdt å slite seg ut for jobben
![]()
Hihi ja! Men det blir nok kvelden her kl22.Må få med meg ny oppdatering før jeg tar kvelden![]()
Heldige duIkke jeg![]()
Neida, det klarer duEr på 9 plass. Dårlige greier. Tenkte å komme meg opp på 450 innlegg idag, men det kan jeg bare glemme.
Kan ikke alle slutte å prate om godis på hverdager! Jeg blir bare fristet og klarer ikke dy meg og det er jeg som er den strenge, ikke hulerboermannen. Så hvis jeg sier vi skal ha, sier han aldri nei...En god blandingSå de hadde smågodt på rimi til 5 kr hektoet.. Hmmmm
Lørdagsgodt!
Har ikke noe vinnerlykke da. Vært på lista de siste 12 mnd vertfall.. Ikke vunnet noeee..Det tror jeg vi er flere om![]()
Sånn er det alltidKan godt være det dabber litt av når flere bikker 1200 ?![]()
Mhm, spesielt når det er gratisparkering, billett er trekt men den har snudd seg da jeg lukket døren
Du ble det du også jaNå ble jeg sjokkert![]()
![]()
Selvfølgelig mente jeg detMener du det? Nå ble jeg glad![]()
Fiona er fint navn!Nå er du jo kjempe fin, Fiona![]()
Men jeg klarer ikke la være.. Er alt jeg tenker på... :/ Du er så flink som klarer å holde deg borteKan ikke alle slutte å prate om godis på hverdager! Jeg blir bare fristet og klarer ikke dy meg og det er jeg som er den strenge, ikke hulerboermannen. Så hvis jeg sier vi skal ha, sier han aldri nei...
HEhe, takkNå er du jo kjempe fin, Fiona![]()
Oh yes!Fiona er fint navn!
Lykke til med detOppdatere meg her! Bare 19 sider..
Startet nåDen norske utgaven? Når går det?
Snille duSelvfølgelig mente jeg det![]()