Skravletråd :)

Det er jo ganske tullete! Trudde ikkje me var IA bedrift, men det kan jo hende :p
Burde jo kunne gå an å legge tilrette for at flest mulig kunne jobbe mest mulig. Bedre å ha ein på halve dagar, enn 100% sykmeldt vel?
Ja er ganske tullette.. Men om jeg går halve dager, så må de ha en ekstra person inn ettersom det ikke fungerer med 3,5 personer på småbarns.. En bør ha 4 fulle vakter. Så derfor må de ha vikar i tillegg. Og det går ikke ann å ha vikarer bare halve dager, da må de betale for heile.. Og da blir det vel ekstra kostnader da? :P

Ja er ganske tullette.. Men om jeg går halve dager, så må de ha en ekstra person inn ettersom det ikke fungerer med 3,5 personer på småbarns.. En bør ha 4 fulle vakter. Så derfor må de ha vikar i tillegg. Og det går ikke ann å ha vikarer bare halve dager, da må de betale for heile.. Og da blir det vel ekstra kostnader da? :p
Me hadde vikarar på timebasis me. Trur minimum var 3 timar. SIkkert mange vikarar som kan tenke seg å jobbe en 3-4 timar kvar dag:)

Tror ikke det faktisk!! Men vet hvordan det har vært med andre gravide, de får ikke jobbe halve dager pga da må de alikvel få inn vikar for en hel dag. Men kunne gjerne tenkt meg å jobbe 50% etterhvert om det fortsetter sånn og jeg blir mer sliten. Det hadde nok gått kjempe fint. Annenhver dag jobbing!
Det hadde vært bra!

Me hadde vikarar på timebasis me. Trur minimum var 3 timar. SIkkert mange vikarar som kan tenke seg å jobbe en 3-4 timar kvar dag:)
Ja men vi bruker kun vikarbyrå desverre! Og der må vi leie inn for en hel dag, så helt sikkert derfor :/

Back
Topp