Hæ? Men jeg sa jo at det ikke er det samme. For smørgrøt lages på hvetemel og semulegrynsgrøt på semulegrun. ; p
Hehehehe. Ja, då e jo vi veldig enige.
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hæ? Men jeg sa jo at det ikke er det samme. For smørgrøt lages på hvetemel og semulegrynsgrøt på semulegrun. ; p
Mmm. Hadde det i forgårÅååh. Nå fikk jeg også lyst på semulegrøt.det er såå godt . Kanskje det blir kveldsen idag .
Har nettopp inntatt dette til middag
Vis vedlegget 81042
Veldig artigBegynner å kjenne deg litt nå! Moro![]()
Haha...absolutt ikkeJasså? Så du svarer ikke på ALT?
Pleier ha laks vi, føler det er ett must med noe kesam eller rømme daSpiser ikke rømme på taco heller, men guacamole er snadder
Har ikke testa kesamen..
Spiser kun makrell av fisk og ikke rømme der heller.
Var snakk om en eller annen som skulle ha 10000 innleggHæ? Du tungt for det? Nå husker jeg ikke hva det var snakk om![]()
Hehe. Sant det. Hvor holder du til?Hehehehe. Ja, då e jo vi veldig enige.Tenk så mye lettere om alt kunne heita da samma landet rundt
hihi
Sent from my iPhone using BV Forum
Liker Android bedreJeg liker iPhone![]()
Hehe. Sant det. Hvor holder du til?
Android er bestLiker Android bedre![]()
Har du romantisk mann du daJa jeg tenkte detOm ikke mannen har planlagt noe romantisk da. Haha
Pleier ha laks vi, føler det er ett must med noe kesam eller rømme daEr ikke så glad i guacamole da
![]()
Går unna..Ooh som dere skravler![]()
Besøket lager vårrullerSå deilig da! Hva skal du ha til middag?
Dukker straks opp på middag hos degSånn, pølsegratengen er i ovnen og godgjør seg og potet og gulrøttene på kokMangler kun å sette på smøret så det får smelte
Men tar en liten pause mens alt gjør seg selv fra nå
![]()
Nei ikke i det hele tattHar du romantisk mann du da![]()
Blitt vanesakBra ikke alle er like
Haha
Her er mannen veldig glad i laks, men jeg brekker meg av dethaha
Besøket lager vårruller
Du da?