Er ikke ronjamannen godt oppdratt?Har glemt hvordan servert mat smaker, jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke ronjamannen godt oppdratt?Har glemt hvordan servert mat smaker, jeg![]()
Eeeeh, ja! Virkelig! Sett hvor mange innlegg du har eller?Synes du?![]()
Når det er masterchef blir det jo vanligvis litt livj her![]()
Tror jeg må bake mine egne snartHjemmelaga er SÅ godt
![]()
Hahaha, nei, det kunne vært kriseKan jo ikke risikere det!![]()
Woow. Jeg sjekka lista nå. Herlighet så dere har skravlaI dag tidlig hang jeg 9 timer bak. Leste meg gjennom alt og svarte på nesten alt. Fikk 102 innlegg på 2 timer![]()
Begynner å kjenne deg litt nå! MoroDet er uhyre sjelden!![]()
Jasså? Så du svarer ikke på ALT?Prøver å hoppe over dem![]()
Woow. Jeg sjekka lista nå. Herlighet så dere har skravlaDu er jo snart i mål! Haha
Når det er masterchef blir det jo vanligvis litt liv her![]()
E jo kjekt å skravle altså, men 3-400 innlegg til dagen. Får dere gjort andre ting eller går det 7 timer med til skravling?
Får gjort masse. Jeg hadde 16 innlegg frem til 15 tiden i går
Sent from my iPhone using BV Forum
Vel, vel... Det kommer Ann på hvor sprø alle de andre er her. Skal jo holde seg på topp 30 også.Woow. Jeg sjekka lista nå. Herlighet så dere har skravlaDu er jo snart i mål! Haha
Hun pleier å være ganse RÅHun var helt råå igår..![]()
I dag jeg var rå. Ikke i går...Hun var helt råå igår..![]()
Ja ikke sant... Jeg får se om jeg klarer det :O Er det kun trekning blant topp 30 denne gangen da? Eller er det topp 100 også?Vel, vel... Det kommer Ann på hvor sprø alle de andre er her. Skal jo holde seg på topp 30 også.
Hæ? Du tungt for det? Nå husker jeg ikke hva det var snakk omHihi....har litt tungt for det![]()
Fortsatt noe igjen av dagen i dagI dag jeg var rå. Ikke i går...
Topp 30 må ha over 1200 innlegg og vanlig topp 100Ja ikke sant... Jeg får se om jeg klarer det :O Er det kun trekning blant topp 30 denne gangen da? Eller er det topp 100 også?
Skal du skravle i kveld?Fortsatt noe igjen av dagen i dag![]()
Jeg liker iPhoneJepp, det er jeg![]()
Ja jeg tenkte detSkal du skravle i kveld?