Mange her som er sykemeldte og jobber skiftImponert over de som klarer over 100! Skjønner ikke hvordan det går. Er jo tross alt på jobb 1/3 av dagen og sover over 1/3..!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mange her som er sykemeldte og jobber skiftImponert over de som klarer over 100! Skjønner ikke hvordan det går. Er jo tross alt på jobb 1/3 av dagen og sover over 1/3..!
Jeg har spist... Nå må jeg straks gjøre litt hjemme.Aner ikke?! Skulle tru de gikk i dvale
Hva skal du gjøre hjemme?Jeg har spist... Nå må jeg straks gjøre litt hjemme.
Trykke til venstre for "hjem"-knappen. Da kommer det opp "lagre bilde".![]()
Får bare ta skjermbilde for jeg får ikke lagret noe på fbFår det til på andre nettsteder og apper
Aha! Det har jeg aldri fått opp. Er hjem knappen den i midten? Første gang med SamsungAltså. I FB-appen så når jeg trykker på et bilde sånn at jeg kommer inn på bare ett bilde på FB og så trykker på innstillinger-knappen til venstre for "Hjem"-knappen så kommer denne menyen opp:
Vis vedlegget 80998
Det er dagens må detKengu: har jo snart 500 du!!!
Aha! Det har jeg aldri fått opp. Er hjem knappen den i midten? Første gang med Samsung![]()
Er ikke så langt bak du heller daJeg er imponert over Kengu jeg![]()
Ser nå at med andre sine bilder kommer det slik opp men ikke de jeg har lagt ut. At det skal være så vanskelig![]()
Det er fort gjort å få over 100 innlegg, jeg skravlet det aller meste på kvelden i går.Imponert over de som klarer over 100! Skjønner ikke hvordan det går. Er jo tross alt på jobb 1/3 av dagen og sover over 1/3..!
Har du prøvd og gjøre det på bildene du selv har lagt ut?I nettleser derimot så må du først trykke på vis bildet i full størrelse:
Vis vedlegget 80999
Og så kan du holde fingeren på bilde helt til dette kommer opp:
Vis vedlegget 81000
Haha! Ikke si det her til noen
Haha! Ikke si det her til noenLa oss skravle det bort
Fikk det til nå.. *flau* Tusen takk
![]()
Tenk og ikke skjønne noe så enkeltHihi.. Ikke noe å være flau over.![]()