Felles skravle 2015

Imponert over de som klarer over 100! Skjønner ikke hvordan det går. Er jo tross alt på jobb 1/3 av dagen og sover over 1/3..!
Mange her som er sykemeldte og jobber skift

Er det forresten FB-app eller i nettleser?

Hva skal du gjøre hjemme? :)

Altså. I FB-appen så når jeg trykker på et bilde sånn at jeg kommer inn på bare ett bilde på FB og så trykker på innstillinger-knappen til venstre for "Hjem"-knappen så kommer denne menyen opp:

1412241093371.jpg

Altså. I FB-appen så når jeg trykker på et bilde sånn at jeg kommer inn på bare ett bilde på FB og så trykker på innstillinger-knappen til venstre for "Hjem"-knappen så kommer denne menyen opp:

Vis vedlegget 80998
Aha! Det har jeg aldri fått opp. Er hjem knappen den i midten? Første gang med Samsung :p

I nettleser derimot så må du først trykke på vis bildet i full størrelse:

1412241408319.jpg

Og så kan du holde fingeren på bilde helt til dette kommer opp:

1412241441752.jpg

Ser nå at med andre sine bilder kommer det slik opp men ikke de jeg har lagt ut. At det skal være så vanskelig :p

Aha! Det har jeg aldri fått opp. Er hjem knappen den i midten? Første gang med Samsung :p

Venstre knapp: innstillinger
Midten: hjem
Høyre: tilbake

Ser nå at med andre sine bilder kommer det slik opp men ikke de jeg har lagt ut. At det skal være så vanskelig :p

Jo, det kommer på egne bilder og, bare at da er lagre nest nederst på listen så du må rulle nedover alternativene. :)

Sånn her, på et av mine bilder:

1412241792487.jpg

Ruller videre ned:
1412241814359.jpg

Back
Topp