HihiMå gjøre det hos mimmi! Har jo ikke håndkle her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HihiMå gjøre det hos mimmi! Har jo ikke håndkle her![]()
Kjøkkenet ligger på soverommet til babyHihinår får dere kjøkkenet forresten?
Å det blir godt med nytt kjøkken snartKjøkkenet ligger på soverommet til babyMå få malt ferdig i dag så setter vi det opp
![]()
Aner ikke?! Skulle tru de gikk i dvaleHvor ble det av alle sammen?
Jeg ogÅ det blir godt med nytt kjøkken snartgleder meg til å se!
JaAner ikke?! Skulle tru de gikk i dvale
Det blir det nokJeg ogTror det kommer til og bli kjempe bra
![]()
Pussig greierJaGikk samtidig...
Og vi som trodde benkeplata skulle ta såå lang tid, men neidaDet blir det nok![]()
Åh? Er den kommet?Og vi som trodde benkeplata skulle ta såå lang tid, men neida![]()
Aner ikke desverre :/ google itNoen som vet hvordan man får lagret bilder fra Facebook med Samsung telefon? Med i Phone var det ikke noe problem men nå får jeg ikke til
Nei, kommer ikke før 22 oktober men sist sa de 7 ukerÅh? Er den kommet?
Okei, men det er flottNei, kommer ikke før 22 oktober men sist sa de 7 uker![]()
Noen som vet hvordan man får lagret bilder fra Facebook med Samsung telefon? Med i Phone var det ikke noe problem men nå får jeg ikke til
Jo færre, jo større mulighet for oss som gjør en innsats![]()
100 innlegg per dag du tenker? Jeg skravlet et par timer i går å fikk 100Imponert over de som klarer over 100! Skjønner ikke hvordan det går. Er jo tross alt på jobb 1/3 av dagen og sover over 1/3..!
Får bare ta skjermbilde for jeg får ikke lagret noe på fbAlternativ to er å holde inn hjem-knappen og låseknappen for å ta skjermbilde om du skal ha med det som står av kommentarer og sånt.![]()