Du er så flink til å oppdatere![]()
Høstferie nå, så da får jeg oppdatert ofte; men blir nok ofte bare 2 ganger om dagen fra meg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er så flink til å oppdatere![]()
Skravlet 102 innlegg på to timer..Du er jo kjempe flink![]()
Håper ikke det. Kjenner jeg er sliten, så tror ikke jeg kommer til å orke å være på topp 10 ihvertfall..31. plass.![]()
Takk for det snuppaDu var veldig flink med lista du og![]()
Det bør du væreJa, jeg er kjempe fornøyd![]()
Det fortjener duJa, nå har jeg virkelig vært flink. Fortjener jeg snart litt mat?
Det gjør duJa, nå har jeg virkelig vært flink. Fortjener jeg snart litt mat?
Takk for oppdatering. Du er flinkOppdatert 10:02
1. Kengu: 429
3. Lovebelly: 323
4. Huleboer!: 300
9. Lykkeliten: 195
11. Twinkle: 182
12. Mars2015: 148
16. Liisjja: 125
17. ninhursag: 125
19. trinebeth: 116
23. To små og en i magen (Foreløpig litt anonym): 93
25. Plomme: 86
26. Sara: 81
30. plassen har 60
100. plassen har 18
Når denne dagen er over har det gått 6 % av oktober, tilsvarende 77 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 26 øverste på listen allerede forbi dagens mål.
I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.
Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200.
Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.
Men det er bra nok for meg detHøstferie nå, så da får jeg oppdatert ofte; men blir nok ofte bare 2 ganger om dagen fra meg.![]()
Imponerende!!Skravlet 102 innlegg på to timer..
Det fortjener du! Hva skal du lage?Ja, nå har jeg virkelig vært flink. Fortjener jeg snart litt mat?
Blir vel brødskiver.. Forslag?Det fortjener duhva skal du lage deg?
Mer enn bra nok her ogMen det er bra nok for meg det![]()
Går fort når man først står i detSkravlet 102 innlegg på to timer..
Du og kengu imponerer!Imponerende!!
Salat,ost,skinke,majones,agurk,salt og pepperBlir vel brødskiver.. Forslag?
Jeg er imponert over Kengu jegDu og kengu imponerer!
Ristabrød med brunost og syltetøy, ost og skinke med majo og agurkBlir vel brødskiver.. Forslag?
Har ikke salat.... Men det er digg på brødskiva. Blir fort litt smørbrød!Salat,ost,skinke,majones,agurk,salt og pepper![]()