Du får bare hoppe inn når du har tid, droppe de gamle innleggeneDere også. Jeg klarer ikke ta dere igjen. Det er over 80 innlegg de siste 20 minuttene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får bare hoppe inn når du har tid, droppe de gamle innleggeneDere også. Jeg klarer ikke ta dere igjen. Det er over 80 innlegg de siste 20 minuttene.
Jaja... Sånn skjerFordi det var mye innlegg fra deg og Ronja da jeg leste gjennom![]()
Ingen i denne tråden som er aktiv velIkke noe mer enn dere!
Er jo bare fint det, spør du megJaja... Sånn skjer![]()
Nei neiIngen i denne tråden som er aktiv vel
Ikke du heller nei, skjønner ikke hvor alle innleggene kommer fra jeg.Nei nei![]()
Tipper jeg hadde sett strek på bt 10 dpo.Hmm...får vel bruke opp bt sine før jeg evnt kjøper en i butikken tenker jeg![]()
Skuffa blir du uansett om du tillater deg å håpe eller ikke om det viser seg at dustetanta kommer igjen.
Godt poeng.Det er umulig å være så veldig aktiv helt alene..
Har hoppet litt fremover nå...Du får bare hoppe inn når du har tid, droppe de gamle innleggene
Ingen i denne tråden som er aktiv vel
Hørtes deilig ut å ligge i sengaFøler meg ikke veldig aktiv her jeg ligger i senga med teen min og hører på mannen grave utenfor vinduet...
Tipper jeg hadde sett strek på bt 10 dpo.
Nå har jeg skravlet på uten stopp i to timer... Tror jeg må få i meg mat.Føler meg ikke veldig aktiv her jeg ligger i senga med teen min og hører på mannen grave utenfor vinduet...
Hørtes deilig ut å ligge i senga
Det er nok lurtHar hoppet litt fremover nå...
Håper du får sovet litt da.Det er det. Bikkja har lagt seg til under dyna mellom beina mine...
Tror jeg skal prøve å sove litt.
Nå har jeg skravlet på uten stopp i to timer... Tror jeg må få i meg mat.