Hehe, rimeligSikker på det?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, rimeligSikker på det?![]()
Øh... Ikke så mye når jeg tenker meg omHva får du hver kveld da?
Æææ! Dette blir spennende. Når tenker du å teste?Er luktesansen din veldig god?
Jeg har lite troa...vil heller bli positivt overraskethehe
Sikkert innbilt...men har veldig mange symptomer nå![]()
Så da blir du hjemme resten av uka? Deilig daFikk nettopp tak i ham...3 kvarter etter han skulle ha vært der
Jaja, nå slipper jeg å tenke på det resten av uka.
Legekontoret ringte meg opp igjen også, og sa jeg ikke trengte å komme inn allikevel..
Legen min er ikke der og kan visst skrive en sykmld på mandag uten at jeg kommer inn.
Men skulle visst ringe på mandag uansett da![]()
Ja, det er det jeg prøver på nå! Dere skravler mye på morgningen altså!
Æææ! Dette blir spennende. Når tenker du å teste?
Ungen våknet først i halv tolv tiden, da hadde jeg nesten nettopp sovnet. Brukte lang tid på å sovne og da våknet hun i ett tiden... Og var super blid og våken. Ville leke. Helt uaktuelt på natta!Hva er poenget med det da?![]()
Så braFikk med meg det til slutt da![]()
Så da blir du hjemme resten av uka? Deilig daslipper å stresse med formen liksom.
Flott! Dette liker jeg. Hvilke andre ting merker du?Nei, har vel ikke det, men satt og brakk meg temmelig greit i stad![]()
Ikke nattevakt denne uken?Hihi...sover på natten, jeg![]()
God morgen.God morgen alle sammen![]()
Får slappet av litt! Men må vaske masse klær.Kjedelig da. Håper ikke du har altfor mye planer i dag da, så du får slappet av litt![]()
Ungen våknet først i halv tolv tiden, da hadde jeg nesten nettopp sovnet. Brukte lang tid på å sovne og da våknet hun i ett tiden... Og var super blid og våken. Ville leke. Helt uaktuelt på natta!
Så flink du er!Treiga. Sitter på jobb allerede. Vært her i 1,5 t alt![]()
Det husker jeg ikke lenger.Hva var det du egentlig skulle tenke på?
Prøver å svare på noe av det hvertfallDu er effektiv altså! Ser ut som du har svart på det meste dei siste ni timane![]()
Helt enig!! Har gjort det mye selv.Om ikke verre!!!![]()
Flink og flink... var litt sein på jobb da. Ondt i magen.Så flink du er!
Sikkert stille tidlig på morningen, jeg sto opp fo rlitt siden å da var det skravlet 7 sider..Nå gjør jeg det også, det er jo så stille!