Felles skravle 2015

Jeg finner ikke bilde av den andre blomsten min. Hmm.. Den som har blitt så høy. Det er også en grønn inneplante. Den er egentlig bare en rett grønn stilk som det voser avlange grønne blader ut fra og alt vokser oppover. Så vokser den videre og videre i toppen, og bladene blir lengre i bunn og så kommer det nye mindre blader på toppen hele veien. Ja. Jeg finner ingen bilder av noe som ligner på google. :p
Jeg har ikke peiling på planter :p

Jeg finner ikke bilde av den andre blomsten min. Hmm.. Den som har blitt så høy. Det er også en grønn inneplante. Den er egentlig bare en rett grønn stilk som det voser avlange grønne blader ut fra og alt vokser oppover. Så vokser den videre og videre i toppen, og bladene blir lengre i bunn og så kommer det nye mindre blader på toppen hele veien. Ja. Jeg finner ingen bilder av noe som ligner på google. :p
Kan det være bambus?

Jeg har ikke peiling på planter :p

Nei. Ikke jeg heller. Jeg dreper jo alle. Så jeg skulle finne bilder av de to jeg har klart å ta vare på. :p Aner jo ikke hva de heter eller om det er en spesiell "familie" de hører til.

Mannen vil hjem så da blir det ikke farmen! Håper noen av dere fortsatt er her, kommer snart :D

Men når jeg googler grønne inneplanter så finner jeg mange planter jeg synes er kjempefine. Hmm.. Kanskje jeg nå skal våge å prøve meg på 1 ny?

Du kan jo det, også spør du der du kjøper den om hvor ofte den skal ha vann :)

Nei, kan ikke være en som skal ha ofte vann. Jeg må spørre: "Har dere noen flere grønne planter som tåler å tørke ut noen uker om sommeren, men så kan få vann ca. 1 gang i uka resten av året, av og til annenhver uke når jeg glemmer dem?" :p

Nei, kan ikke være en som skal ha ofte vann. Jeg må spørre: "Har dere noen flere grønne planter som tåler å tørke ut noen uker om sommeren, men så kan få vann ca. 1 gang i uka resten av året, av og til annenhver uke når jeg glemmer dem?" :p
Da kommer de nok med en kaktus til deg xD

Topp!!

Ikke noe som tilsier at jeg kommer til å mistrives her inne så kan like godt gjøre en liten ekstra innsats. Men over 1000 spørs altså.

Du hadde hvert fall 50 innlegg på siste oppdatering for én time siden. Om du fortsetter i det tempoet har du 1550 innlegg når oktober er over. ;)

Da kommer de nok med en kaktus til deg xD

Hehe.. Ja, det kan jeg jo forresten også ha én av, men som sagt, disse to andre plantene mine tåler jo dette.

Jeg tror jeg skal prøve meg på Fredslilje da, siden den tåler ganske mye den og.

Back
Topp