huff vanskelig dette for sykepleier er jo egentlig drømmen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja helsesøster er noe jeg kunne tenkt meg, men så hører jeg en del som sier at det er vanskelig å få jobb som helsesøster nå...
ja sant det, må skikkelig i tenkeboksenJeg vet, jeg har også lyst til å bli helsesøster og har tenkt på det samme som deg, er jo greit å vite at man er sikra jobb. Men jeg har et lite håp om at det vil bli satset mer på helsesøstre fremover, det er jo et veldig stort behov ikke bare på helsestasjoner, men på skoler osv.
Har nå sett litt på noe som heter helseadministrasjonssekretær på ecademylurer kanskje på om det kan være noe
![]()
oj spennende, tar du det der studie hos ecademy? synes du det virker bra? jeg ble litt gira på det der kjenner jegJeg er utdanner hjelpepleier, men måtte omskolere meg pga helse.. Har 1.5 mnd igjen på dette studiet du har sett på..
Jobber som sekretær og det er knall for min del.. Har mine faste runder som jeg går og får dermed variert mellom sitting og aktivitet..
Jeg tar et annet fag hos Ecademy (administrativ koordinator), og syns i hvert fall at selve skolen og undervisningen er bra. Usikker på hvordan jobbmulighetene er etterpå da, siden det "bare" er fagskole, men tenker at alt man kan få på papiret er jo et pluss.oj spennende, tar du det der studie hos ecademy? synes du det virker bra? jeg ble litt gira på det der kjenner jeg![]()
hadde egentlig fått inntrykk av at man stiller ganske sterkt med papirer fra ecademy, men vet ikkeJeg tar et annet fag hos Ecademy (administrativ koordinator), og syns i hvert fall at selve skolen og undervisningen er bra. Usikker på hvordan jobbmulighetene er etterpå da, siden det "bare" er fagskole, men tenker at alt man kan få på papiret er jo et pluss.
Håper du har rett i dethadde egentlig fått inntrykk av at man stiller ganske sterkt med papirer fra ecademy, men vet ikkehvordan fungerer det med ukentlige nettsamlinger og jobb samtidig egentlig, vet du det?
okei takk for svarHåper du har rett i det
Jeg syns det fungerer veldig fint. Nå har jeg selv gått ned til deltidsstilling pga studiet, men skulle fint klart å jobbe mer. Det er jo lagt opp til at man skal kunne ha en heltidsjobb ved siden av. Personlig syns jeg det gjerne hadde blitt litt mye, men det er fordi jeg ikke klarer å sette meg ned med studier på kveldstid etter arbeid og med to små barn.
Det er en nettsamling på 1 time i uken, og en eller to innleveringer i uken, i hvert fall på mitt studie.
Da går det nok helt fintokei takk for svarjeg klarer nok å sette meg ned med det på kveldstid etter barna har sovnet også jobber jeg jo foreløpig på sykehjem da så jeg har jo alltids dager jeg jobber kveld og kan sette meg ned før jobb og jobber heller ikke fullt for øyeblikket da jeg bare tar ekstravakter.
Ja jeg tenker ikke at jeg skal ha en jobb jeg sitter mest mulig i ro, det er jo heller ikke bra for kroppen ;-) men tenker at det er stor forskjell på det og det å jobbe i pleienkan jeg ikke ha slike jobber heller kan jeg jo ikke jobbe til slutt og jeg ønsker jo å jobbe...
men har du så mye tunge løft og tunge bevegelser som man har i stell? for det er vel det som er det verste for meg, selv om det er andre ting også. Hva jobber du med, om du vil svare på det da?I min kontorjobb e eg nesten mer på farten til tider enn eg sitter på stolenså det kommer nok litt ann på hvilken kontor jobb/arbeidsplass en har
Sent from my iPhone using BV Forum
men har du så mye tunge løft og tunge bevegelser som man har i stell? for det er vel det som er det verste for meg, selv om det er andre ting også. Hva jobber du med, om du vil svare på det da?
Takk for svarNeida. Tunge løft har vi vaktmester tiljobber på en skole med regnskap. E utdanna regnskapsfører. Men i stillingen min e det jo veldig varierte oppgaver. Egentlig alt innen merkantilt. Men i hovudsak regnskap
tyngste eg bærer e vel en perm
Sent from my iPhone using BV Forum