Blomster liker jehHuffda. Jeg får sende deg en blomsterbukett så du vet at det ikke var vondt ment.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blomster liker jehHuffda. Jeg får sende deg en blomsterbukett så du vet at det ikke var vondt ment.![]()
Hahaha, neppe!
Men i dag har jeg jo nesten greid dagsmålet til 2000Greit når målet var 39 innlegg ja, skal ikke så mye til i skravletråden egentlig da.![]()
Jeg ogTakk for oppdatering, ser jeg ligger bra an nå
Nei neimå være forberedt på dårlige tider bare
![]()
Haha, det forundrer meg ikke.Tja. Vi får se. Om du skravler like mye som i dag så er du jo i mål i løpet av 5. oktober.![]()
Blomster liker jehanbefaler å kjøpe plastikk siden ellers dreper jeg de xD
Ja det er det jeg er redd forAt du skal bli innesperret uten internett i 3 uker?Dere er noen veldig søte skravlehøner da.
![]()
Uansett om jeg vanner så døvver deHahaha.. Jeg er også utmerket på å ta livet av blomster!
Ja det er det jeg er redd forhihi
Uansett om jeg vanner så døvver deså vet ikke hva jeg gjør feil
Det skjer ikke for å si det sånn.Tja. Vi får se. Om du skravler like mye som i dag så er du jo i mål i løpet av 5. oktober.![]()
Men i dag har jeg jo nesten greid dagsmålet til 2000![]()
Jeg har nå avinnstallert Appen og er spent på hva jeg ser nå! Vil noen quote meg?
Sikkert det jeg gjør feil også, så nå har vi bare plastikkplanterHos meg får de som skal ha lite vann for mye vann, de som skal ha mye vann får for lite vann, og alle får helt sikkert feil mengde sollys.
HeiheiJeg har nå avinnstallert Appen og er spent på hva jeg ser nå! Vil noen quote meg?
Det gikk!!!! Jeg ser storken overaltKan quote deg jeg. Ekstra innlegg.![]()