Jeg lastet jo nettopp ned Appen på ny mobil.. men jeg får prøve på det i morgen![]()
Ja. Prøvd å logge ut og inn bare da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lastet jo nettopp ned Appen på ny mobil.. men jeg får prøve på det i morgen![]()
Da har jeg for en gangs skyld greid dagsmålet![]()
5 gangerJa. Prøvd å logge ut og inn bare da?
Tusen takk, ellers er du veldig flink daOh!!! Dårlig arbeid her, kanskje jeg er litt trøtt. Kommer ny NÅ!
Godt jobbaOppdatert 21:33
2. Kengu: 279
3. Lovebelly: 269
9. Huleboer!: 123
11. Mars2015: 119
12. Twinkle: 118
14. Lykkeliten: 110
20. To små og en i magen (Foreløpig litt anonym): 77
21. ninhursag: 64
22. Sara: 63
24. trinebeth: 57
41. Liisjja: 36
Når denne dagen er over har det gått 3 % av oktober, tilsvarende 39 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 36 øverste på listen allerede forbi dagens mål. 100. plassen har 12 innlegg.
I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.
Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200.
Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.
Da har jeg for en gangs skyld greid dagsmålet![]()
Ja ble nesten på gråten herStakkars deg![]()
Takk for oppdatering, ser jeg ligger bra an nåOppdatert 21:33
2. Kengu: 279
3. Lovebelly: 269
9. Huleboer!: 123
11. Mars2015: 119
12. Twinkle: 118
14. Lykkeliten: 110
21. ninhursag: 64
22. Sara: 63
24. trinebeth: 57
Når denne dagen er over har det gått 3 % av oktober, tilsvarende 39 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 36 øverste på listen allerede forbi dagens mål. 100. plassen har 12 innlegg.
I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.
Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200.
Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.
Tusen takk, ellers er du veldig flink da![]()
Haha, fryser deg ut av listaJa ble nesten på gråten herlykkeliten liker meg ikke xD haha
Hurra for det, grattisDa har jeg for en gangs skyld greid dagsmålet![]()
Takk for oppdatering, ser jeg ligger bra an nå
Du er tilgittHaha.. Jeg kopierer vanligvis bare den siste listen jeg har lagt ut, men så var det så mange som skulle være med nå mellom den forrige og nå, så da gikk det visst litt for fort her.![]()
Ja ble nesten på gråten herlykkeliten liker meg ikke xD haha
Hahaha, neppe!Du kan legge bena på bordet 7. oktober du.![]()
Stakkars megHaha, fryser deg ut av listaJeg liker deg da
![]()
Det var da enda godtStakkars meger på lista nå da
![]()
Nei neiDe 4 øverste på listen er i en egen liga de. Målet deres er å være i mål 6. oktober.![]()