Har du mange kredittkort?

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Og bruker du de riktig?

Jeg fikk mitt tredje kredittkort her nå forrige dagen.
Trenger det ikke, men fikk en del fordeler med det. Samtidig så kostet det meg ingenting.
Har allerede et gjennom banken og trumfvisa.

Har ingen kredittkort nå. Syns det er greit sånn ettersom jeg ikke er flink nok til å bruke dem riktig og da blir det dyyyyrt :-/

Nei, har hatt det før og brent meg på det. Aldri mer.

Vi har et, men brukes ikke. Har det i tilfelle utenlandsturer, er vel anbefalt å bruke til nettkjøp også, men har ikke gjort det.

Har ikke og har heller aldri hatt det. Jeg har ikke så mye penger til rådighet, men er flin k til å bruke det jeg har om jeg ikke er veldig forsiktig.

Har ett til Esso, så vi får billigere drivstoff og vask. Betaler alltid regningen når vi får den, er jo bare snakk om da drivstoffet i mnd vi bruker.

Vi har ett hver og det brukes kun til netthandel, utenlandsreiser og ved "krisetilfeller".

Har to. Et jeg bruker til netthandel og reise, og et banken prakket på meg som ikke er i bruk. Betaler regningen med en gang den kommer, så det funker helt fint for meg :)

Aldri hatt og skal aldri ha.

Har et men bruker ikke. Liker det ikke:p men samboer har sikkert 15 stk:o men han bruker de på rett måte. Bruker de der han får mest rabatt og betaler før rentene begynner:) han er veldig økonomisk bevisst:p

Har ingen og skal aldri ha;) om en er flink og bruker korta rett..så kan det nok lønne seg! Men likevel føler jeg det er rett for meg og kun ha visa kortet mitt:)

Nei, har ingen og har aldri hatt behov for det heller. Vil ikke ha kredittkort ettersom VISA´n er mer enn godt nok for meg. Har aldri opplevd problemer med kortet mitt.

Jeg har ingen, sambo har et som vi bruker ved behov :-)

Hvor mye sparer dere?
Husker ikke helt, men 30 øre literen. Så fyller vi mandag når det er billigst utenom :) Tror det var ganske mye man sparte på bilvask da, husker ikke helt der heller gitt :P De har jo nettsiden man kan lese om fordelene da :) Men med Coop kortet tror jeg man sparer noenlunde det samme f.eks ;)

jeg har ikke, stoler ikke på meg selv med slike kort og dermed tatt et klokt valg om å ikke ha... sambo har, men det brukes ikke mye, bare i noen spesielle tilfeller. han har mer kontroll på slikt enn meg :-)

Har 1 som vi bruker til all dagligvarehandel. Da får vi 4% bonus på all vi handler, så tjener en del på det.
Har ingen problem med å bruke kredittkort. Har aldri fått så mye som ei purring. :)

Back
Topp