Skravletråd :)

Jeg trodde heller ikke jeg kunne havne der, men samlivsbrudd og at jeg ble satt utenfor jobb pga sykdom gjorde at jeg havnet der. SÅ jeg har sluttet å si at jeg aldri kunne havnet der...
Men det var langt fra snakk om sånne beløp som på lususfellen
Men da er det ikke luksusfellen? Du har ikke brukt kredittkort for å feste eller kjøpe deg ting du ikke egentlig trenger? Du har tydeligvis brukt det for og overleve? Virker hvertfall slik ut i fra hva du forklarer.... Det lureste ville kanskje vært å søke om bostøtte og andre ting dem har gjennom NAV, men kan ikke kalle det for luksusfellen på deg altså.

Gråt når ungen var ute jeg :P Før det brølte jeg som om jeg var forlatt på ei øde øy :P Hahahaha!
Gråt ikke da heller jeg, føler meg skikkelig unormal. Var vel litt i sjokk. Gubben gråt da :) gamle mærra av en barnepleier følte hun måtte si til han at det var helt normalt, som om han skjemtes liksom. For ei kjærring! Får jeg noe sånt inn på fødestua mi neste gang skal de fader meg få beskjed!
Ba gubben om å få meg til å ligge i ro under fødselen. Jeg skalv som ett aspeløv. Men neida, gubben måtte få meg til å slutte med det :mad:
Å nei, nå ble jeg forbanna på den møkkakjærringa:D:D

Uten å telle gjennom manuelt?

Du kan telle lett om du går inn via nettleseren. Er vel 20 innlegg pr side eller noe.
Men om du ligger på topp 100 lista er det jo ikke noe problem uansett da :)

Tja, man spør folk om nicket deres- ikke navn. Spør om antall innlegg etc ;) hahaha
Hahaha, og hvis man har bv betennelse, hvor har man plager da? Eller er det en betennelse man får og blir stimulert og bedre av skravling?

Men da er det ikke luksusfellen? Du har ikke brukt kredittkort for å feste eller kjøpe deg ting du ikke egentlig trenger? Du har tydeligvis brukt det for og overleve? Virker hvertfall slik ut i fra hva du forklarer.... Det lureste ville kanskje vært å søke om bostøtte og andre ting dem har gjennom NAV, men kan ikke kalle det for luksusfellen på deg altså.
Jada det ble helt klart brukt for å overlerve.
Bostøtte fikk jeg ikke , utrolig nok siden jeg hadde under 200 000 i inntekt

Back
Topp