Eller 1200? Er jo like greitt å fullføre med ein gongGår du for 200?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller 1200? Er jo like greitt å fullføre med ein gongGår du for 200?
Du ligger jo godt an så langt daHadde ingen mål her...
Der er du nok snart uansettNei det gjør jeg ikke.
Aner ikke, må sjekke.Er vel der snart også![]()
Nå for tiden så venter jeg på alle de seriene som kommer ut i usa. Går i greys, big bang, modern family, white collar, mentalist, suits.. må finne en ny som jeg kan se. Problemet er at finner jeg en.. tar den all tia mi. Vurderer faktisk å se sex and the city eller lost igjen.Ja, ikke mye som skal til. Ser du noe nå?
Nei jeg hadde jo bare noen få innlegg før i dag.Der er du nok snart uansett![]()
På en dag???Her er målet 200![]()
Nå går det unna her, må hele tiden bla meg tilbake for å finne svarene.. Hehe!Jepp, det er skummelt![]()
Haha, da har man vannblemmer på fingrene er jeg redd, om man tar det på 1 døgnEller 1200? Er jo like greitt å fullføre med ein gong![]()
Seriøst! Nå døde jeg nesten herså bra humor har jeg
![]()
Du får sende han hit etterpå da?Kan anbefales![]()
Hurra for nye målLangt over mål , så nå er det nytt mål
Ha ha ja selvsagtEller 1200? Er jo like greitt å fullføre med ein gong![]()
Ja, det vet jegDet er nok pga melk er syrenøytraliserende![]()
Hatt masse pauser jeg og, men om man skravler aktivt i 30 min har man mange innleggPå en dag???måtte ha litt pause her midt på dagen så da klarer jeg ikke det iallefall. Kaaaaanskje 150
![]()
Nja litt skeptisk til det kjenner jegHurra for nye mål![]()
Haha...smart:!!Liker å føle meg litt redd, for om jeg får mareritt og hyler i søvne, trøster jo mannen megBaktanke med alt!
![]()
Vi får seNei jeg hadde jo bare noen få innlegg før i dag.
Må snart inn å se jeg ogsåAner ikke, må sjekke.
Det er fare for det jaHaha, da har man vannblemmer på fingrene er jeg redd, om man tar det på 1 døgn![]()