Genialt! Det som er trikset altsåLiker å føle meg litt redd, for om jeg får mareritt og hyler i søvne, trøster jo mannen megBaktanke med alt!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Genialt! Det som er trikset altsåLiker å føle meg litt redd, for om jeg får mareritt og hyler i søvne, trøster jo mannen megBaktanke med alt!
![]()
Æsj...håper du blir kvitt det...Halsbrann! Fikk gave av svigermor i dag, så ble da ekstra sterk kinamatFør de reiser på ferie til HongKong i 3 uker liksom
Men tror jeg må finne meg ett glass iskald melk med oboy gitt!
Lever litt i fornektelse du eller?Det var ikke meg!!!![]()
Må opp på 1200 ganske fort ;krFår se hva jeg ender på, du er jo langt forbi så får prøve å ta linnpå litt![]()
Vi har til sesong 5 på dvd troooor jegJeg også ble forbanna! Klump i magen og skikkelig sorg... Skal straks kjøpe 6. Må ha alle på DVD jeg![]()
Hva er det nye målet da?Langt over mål , så nå er det nytt mål
Hvor dumt høres ikke det ut. Du får fortelle meg hvorfor hun svimer av etter på.. fordi hun har havnet i luksusfellen? XDLuksusfellen
Haha, du altsåLiker å føle meg litt redd, for om jeg får mareritt og hyler i søvne, trøster jo mannen megBaktanke med alt!
![]()
Du klarte jo det forrige mnd, så du klarer det nok igjenMå opp på 1200 ganske fort ;kr
*kremt* Det har jeg også lest! Så jeg pauser litt til. Lever i fornektelse for at det skal skje!Jeg leste om noe som skjer i slutten av sesong 6, det var litt kjedelig da:/
Heller ikke helt fornøyd med alt som har og skal skje i serien.
Må se ferdig uansett da![]()
Fordi gjelden er høyere enn hun tror..Hvor dumt høres ikke det ut. Du får fortelle meg hvorfor hun svimer av etter på.. fordi hun har havnet i luksusfellen? XD
Sikkert fordi hu får vite hvor mye hun skylderHvor dumt høres ikke det ut. Du får fortelle meg hvorfor hun svimer av etter på.. fordi hun har havnet i luksusfellen? XD
Hater når det skjerMå visst det, for nå er jeg over det tallet jeg skulle på
Det er helt sikkertKan ikke utsette noe her nei![]()
Si ikke det
Er der snart nå. Hvor mange innlegg var dagens mål da?
Du kan låne ideen min om du vilGenialt! Det som er trikset altså![]()

Ja, tror ikke det blir noe problemDu klarte jo det forrige mnd, så du klarer det nok igjen
Det var 50 til, nå vet jeg ikke hvor mange jeg har igjenHva er det nye målet da?![]()
Yeeii, heia, heiaYayKengu er her i nesten 100 innlegg til
Er det heile 100 du går for forresten?