Mange som er sykemeldt her?

Er e da sykmeldt ja. Og tviler på at jeg kommer tilbake i full jobb.
 
Ja, nå har jeg vært hjemme med min syke sønn, men gleder meg til han blir utskreven fra sykehuset og hjem nå, kan slappe litt av.
Men forstår deg godt, jeg hadde nok ikke klart å gå på jobb altså. Men leger er så ulike også, noen er kjempestenge på sm v/graviditet noen har stor forståelse. Håper du får mulighet til å forklare deg. Skriv ned konsekvenser det vil ha for deg og din helse ved å gå på jobb. Vær klar og tydelig til han. Vær ærlig på
Hvordan du føler deg. Håper han tar seg tid til deg!!!
Masse lykke til jaffal. Helsa først, gravid eller ikke!!!
Takk for det. Kjenner det sliter veldig på at jeg tenker på om jeg blir friskmeldt.. Jeg vet at jeg ikke vil klare å jobbe enda...
 
Jeg er student og kan styre mye selv.. Ikke orket på skolen men klart å lese til eksamen hjemme.. Men hadde aldri klart meg gjennom en dag på jobb..
 
Hvis energien min ikke er tilbake på mandag blir jeg sykemeldt for første gang i sv.skapet :/ ønsket denne gangen å ha minst mulig borte dager, men går det ikke så går det ikke...
 
Hvis energien min ikke er tilbake på mandag blir jeg sykemeldt for første gang i sv.skapet :/ ønsket denne gangen å ha minst mulig borte dager, men går det ikke så går det ikke...
Jeg og ønsket å jobbe fullt så lenge som mulig..
 
Takk for det. Kjenner det sliter veldig på at jeg tenker på om jeg blir friskmeldt.. Jeg vet at jeg ikke vil klare å jobbe enda...

Jeg var også veldig nervøs før legetimen.. håpet at jeg skulle ha en dårlig dag så hun virkelig så hvor ille det er i perioder. Men hun hadde full forståelse og jeg fikk full sm i nesten 4 uker. Vi snakket også om å begynne gradert dersom jeg var klar for det etter den perioden. Vi alle vil vel egentlig jobbe fullt? Men når kroppen protesterer er det ikke så lett!