Mange som er sykemeldt her?

Er e da sykmeldt ja. Og tviler på at jeg kommer tilbake i full jobb.
 
Ja, nå har jeg vært hjemme med min syke sønn, men gleder meg til han blir utskreven fra sykehuset og hjem nå, kan slappe litt av.
Men forstår deg godt, jeg hadde nok ikke klart å gå på jobb altså. Men leger er så ulike også, noen er kjempestenge på sm v/graviditet noen har stor forståelse. Håper du får mulighet til å forklare deg. Skriv ned konsekvenser det vil ha for deg og din helse ved å gå på jobb. Vær klar og tydelig til han. Vær ærlig på
Hvordan du føler deg. Håper han tar seg tid til deg!!!
Masse lykke til jaffal. Helsa først, gravid eller ikke!!!
Takk for det. Kjenner det sliter veldig på at jeg tenker på om jeg blir friskmeldt.. Jeg vet at jeg ikke vil klare å jobbe enda...
 
Jeg er student og kan styre mye selv.. Ikke orket på skolen men klart å lese til eksamen hjemme.. Men hadde aldri klart meg gjennom en dag på jobb..
 
Hvis energien min ikke er tilbake på mandag blir jeg sykemeldt for første gang i sv.skapet :/ ønsket denne gangen å ha minst mulig borte dager, men går det ikke så går det ikke...
 
Hvis energien min ikke er tilbake på mandag blir jeg sykemeldt for første gang i sv.skapet :/ ønsket denne gangen å ha minst mulig borte dager, men går det ikke så går det ikke...
Jeg og ønsket å jobbe fullt så lenge som mulig..
 
Takk for det. Kjenner det sliter veldig på at jeg tenker på om jeg blir friskmeldt.. Jeg vet at jeg ikke vil klare å jobbe enda...

Jeg var også veldig nervøs før legetimen.. håpet at jeg skulle ha en dårlig dag så hun virkelig så hvor ille det er i perioder. Men hun hadde full forståelse og jeg fikk full sm i nesten 4 uker. Vi snakket også om å begynne gradert dersom jeg var klar for det etter den perioden. Vi alle vil vel egentlig jobbe fullt? Men når kroppen protesterer er det ikke så lett!
 
Er sjukmeldt ut veka med Lungebetennelse. .. lettelsen vart stor over at det ikkje var babyen som var problemet. . Sjukdom i graviditet = hysterisk! !
 
Sykemeldt til mandag. Og da har jeg vært sykemeldt ca 5 uker. Jeg har bare fått 1 sykemelding.... Veldig grei og forståelsesfulle lege lege . Skal tilbake på fredag for å be om et par uker til. Også kunne jeg tenke meg å begynne å jobbe gradert. Tom for energi. kvalmen er bedre. Men den kommer og går. I dag er jeg skikkelig kvalm igjen...
 
Jeg har vært sykemeldt i 4 uker til sammen og fikk igår sykemelding i 3 uker til pga kvalmen..:-/
 
Har vært 100% sykmeldt i 4 uker, nå har jeg begynt å jobbe halve dager :) blir noe spying på jobb, men det er litt godt å komme seg ut av huset og snakke med andre da :)
 
Jeg har vært sykemeldt siden mai pga annen sykdom. Men hadde jeg ikke vært det, så hadde jeg nok vært en del uker sykemeldt pga svangerskapet. Kvalme, null energi osv.. Kvalmen er borte nå da, så hadde det ikke vært for den andre sykdommen kunne jeg nok jobbet ihvertfall 50%.
 
Sykemeldt 50%, og det passer ypperlig slik formen er nå. Skal tilbake 100% igjen neste mandag igjen, men får se hvordan formen er da... Er formen som den er nå, orker jeg ikke. Håpe jeg får en forlengelse da.
 
Er sykemeldt frem til 15 oktober, og blir nok ikke friskmeldt med det første . Har vært sykemeldt i 7 uker til nå ;)
 
var 100% sykemeldt de 2 første ukene etter ferie, og var 3 fulle uker i jobb, men det gikk ikke.. Så nå er jeg 40% sykemeldt :) fungerer myyye bedre. og håper å holde ut så lenge som mulig i jobb denne gangen :) Ikke bare bare å gå å vente på å bli sengeliggende pga bekken.. Men so far so good :)
 
[qu ote="Regina, post: 18016423, member: 83708"]Er sykemeldt frem til 15 oktober, og blir nok ikke friskmeldt med det første . Har vært sykemeldt i 7 uker til nå ;)[/quote]
Oi så lenge ja! Pga kvalme?
 
jeg ble 50% sykemeldt i uke 5 og var det i 5 uker, så ble jeg 100% sykemeldt og er det frem til 16. oktober foreløpig, så får vi se ann formen da, er den sånn passe så blir det nok tilbake til 50% tenker jeg:)
 
Jeg jobbet 50% i 3,5 uke, så blei formen bra :) Jobbet 100% i 2 uker nå og det går kjempe bra :)
God bedring til dere som fortsatt er sykemeldte :)
 
Synes det er urovekkende at alle er sykemeldte..
Er selv ikke sykemeldt og jobbet også helt frem ved forrige graviditet. Og det er jeg stolt av!
 
Back
Topp