Hahaha. Ja masse kondomer ooooover altHahatrodde det sto opp på kondomer
"har de det liggende å flyte?" tenkte jeg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha. Ja masse kondomer ooooover altHahatrodde det sto opp på kondomer
"har de det liggende å flyte?" tenkte jeg
![]()
Drit i sjefen.! Er du syk, så er du sykMulig jeg kan der, men samvittigheten taler imot...
+ at jeg ikke har lyst til å ringe sjefen igjen i morra og si jeg fortsatt er syk, fordi jeg vet han blir irritert og grinete...![]()
Skjønner det er veldig greit i forhold til skole jaVi liker oss her så ikke noe tema å flytte langt for vår delhar litt med skolen også å gjøre, gubben vil ungene skal gå på den skolen han gikk. Særing
og han får jeg aldri dratt med meg noen annen plass uansett så...
Heldigvis så han det før vi flytta inn. Men så er han litt sånn at ting må gjøres nå hvis ikke blir det ikke gjortSå når alt er ferdig og flott.. hva skjer da..
Er han av den typen.. "men hvorfor har vi ikke gjort dette før, ble jo så bra. Var jo et jeg sa" ?? For det er min.. og gjerne en skikkelig latter etterpå.
HahaHahaha. Ja masse kondomer ooooover alt![]()
God kveldGod kveld jenter
Dere driver med da..
Her sitter jeg og venninna mi å ser på Frost sammen med Vesla
Har egentlig ikke vokst opp noen plass, flytta mye. Så utrolig glad for at jeg føler nå at dette er plassen og bydelen jeg vil/skal bo iSkjønner det er veldig greit i forhold til skole jahar liksom ikke noe valg da, om han har bestemt seg
Har du vokst opp i nærheten også eller?
God kveldGod kveld jenter![]()
Dere driver med da..
Her sitter jeg og venninna mi å ser på Frost sammen med Vesla
Så godt at dere har funnet en plass dere er fornøyd med daHar egentlig ikke vokst opp noen plass, flytta mye. Så utrolig glad for at jeg føler nå at dette er plassen og bydelen jeg vil/skal bo i![]()
Hehe! Mannfolk!Heldigvis så han det før vi flytta inn. Men så er han litt sånn at ting må gjøres nå hvis ikke blir det ikke gjortnei, forresten. Han har masse planer og blir det ikke gjort med en gang skjer det aldri noe. Men han skjønner ikke selv at han er sånn
men jeg vet at han er sånn
mannfolk!
Ja, det er deilig. Har savnet det i oppveksten, mister litt identitet.Så godt at dere har funnet en plass dere er fornøyd med da![]()
Ja, ikke snakk! Rare dyrHehe! Mannfolk!
Ja trenger jo masser kondomer når vi prøver på nr 2Hahatrodde iallefall det!
Det gjør vi alltid...God kveld
Slapper av litt før det er leggetid snart.
Kos dere med filmen![]()
HohoJa trenger jo masser kondomer når vi prøver på nr 2![]()
Hmm tror enten du eller jeg har misforstått noe..Ja trenger jo masser kondomer når vi prøver på nr 2![]()
Var det jeg troddeSelvfølgelig!!!!![]()
God kveldGod ettermiddag jenter og damerstår det bra til her?
Yeeii, så heldig du erFårikål rester fra igår plasserte seg nettopp foran megheldige meg
![]()