he he, ja det var vel noen som var der i september. Så mange innlegg får aldri jegJa bra noen er kommet i gang. Skal hun rase i samme tempo resten av mnd kommer hun fort til 1200... ca 1 ukeender vel på ca 4000 hihi...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
he he, ja det var vel noen som var der i september. Så mange innlegg får aldri jegJa bra noen er kommet i gang. Skal hun rase i samme tempo resten av mnd kommer hun fort til 1200... ca 1 ukeender vel på ca 4000 hihi...
Det blir overhodet ikke i samme tempo reSten av mndJa bra noen er kommet i gang. Skal hun rase i samme tempo resten av mnd kommer hun fort til 1200... ca 1 ukeender vel på ca 4000 hihi...
Var derfor ja, du starter alltid bra du:=Bare hadde en stille morgen![]()
Det er godt å haDet blir overhodet ikke i samme tempo reSten av mnd![]()
Det er det det dessverre ikke gjør. Det er 15 grader ute!God morgen. Ja det kjennes på temperaturen
Hva slags kjøtt, og hva skal du lage?Det er det det dessverre ikke gjør. Det er 15 grader ute!
Jeg skulle hatt kjøtt til tørk til jul snart... Det er 7-8 grader for varmt... Og det meldes å vare så lenge værmeldinga går...
Hihi... ble 17 iløpet av dagen. Var 12 da jeg kom ut i bilen i mårrest. Hihi var kaldt lellDet er det det dessverre ikke gjør. Det er 15 grader ute!
Jeg skulle hatt kjøtt til tørk til jul snart... Det er 7-8 grader for varmt... Og det meldes å vare så lenge værmeldinga går...
Vet ikke helt.Planer for ettermiddagen?![]()
Synes det er greit å ta i litt når jeg har tid, så kan man roe ned når man har nådd måletVar derfor ja, du starter alltid bra du:=
18 grader her når jeg dro fra jobbHihi... ble 17 iløpet av dagen. Var 12 da jeg kom ut i bilen i mårrest. Hihi var kaldt lell![]()
Høres ikke så ulikt mine planerVet ikke helt.
Er ikke i form så det blir vel glo på tv og prate med dere.
Absolutt. Og nå blir det nok kniving tenker jegDet er godt å ha![]()
Hva skal du se?Høres ikke så ulikt mine planerhehe
Sisteplass på lista pleier å ha rundt 200 innlegg mener jeg
Samme tror jegHva skal du se?
Her blir det Masterchef og luksusfellen.
Skal være med mormor litt rundt omkringPlaner for ettermiddagen?![]()
Huff da, hvordan dårlig form?Vet ikke helt.
Er ikke i form så det blir vel glo på tv og prate med dere.
Kjøtt til tørk?Det er det det dessverre ikke gjør. Det er 15 grader ute!