Skravletråd :)

Nei ikke jeg heller.
Hva slags kreft døde hun av?

Lungekreft... :(
Jeg bodde på det tidspunktet hun ble syk i Dublin, og flyttet hjem dagen før hun døde. Fikk snakket med henne i 5 min før hun sovnet..helt jævlig :(

Hahaha. Jeg kjøpte brudekjolen ei uke før han fridde :p Sa til min da at nå kjøper jeg den. Fant den perfekte kjolen på finn.no :p Så den kjøpte jeg da. Nøyaktig 7 år siden han fridde i dag :D Tror han forsto jeg begynte bli utålmodig :p

Hvor lenge hadde dere vært sammen da? :)

Hvor lenge hadde dere vært sammen da? :)
Rett over 2 år :) Men han ville ikke fri før han visste at det var klart at vi gifta oss innen ett år og at vi hadde råd. (Vi gifta oss 6 mnd etterpå) :)

Rett over 2 år :) Men han ville ikke fri før han visste at det var klart at vi gifta oss innen ett år og at vi hadde råd. (Vi gifta oss 6 mnd etterpå) :)

Har egentlig blitt litt enige om her at vi vil ha barn først nå da. Han ble litt mer ivrig på det etter at jeg ble gravid og at legen sa vi burde prøve igjen innen 6 mnd etter sa... ;)

Men om han ikke frir innen to år, så har jeg tenkt å gjøre det selv på 29. Februar.. litt for moro, fordi jeg har bodd i Irland... hehe ;)

Har egentlig blitt litt enige om her at vi vil ha barn først nå da. Han ble litt mer ivrig på det etter at jeg ble gravid og at legen sa vi burde prøve igjen innen 6 mnd etter sa... ;)

Men om han ikke frir innen to år, så har jeg tenkt å gjøre det selv på 29. Februar.. litt for moro, fordi jeg har bodd i Irland... hehe ;)
Håper det klaffer snart da :) Lykke til med prøvinga :)

Er jo en moro dato da :P Er det noe spesielt når det gjelder i Irland? :P

Håper det klaffer snart da :) Lykke til med prøvinga :)

Er jo en moro dato da :P Er det noe spesielt når det gjelder i Irland? :P

Takk :)

har du sett filmen leap year? :)

I Irland er det den eneste dagen en jente kan fri til mannen ;)

Hmf...har et lite dilemma her :confused:

Jeg har vært syk i tre dager, og er fortsatt ikke helt frisk.
Er ikke like tett overalt, men hodet sprenger, øynene brenner og det kjennes ut som jeg har feber selv om jeg ikke har det..

Jeg får sykt dårlig samvittighet for å ikke dra på jobb, uansett årsak, men som nevnt så er jo heller ikke sjefen særlig forståelsesfull... Gruer meg rett og slett til å dra på jobb i morgen!!!

Noen som har noen gode tips til hvordan jeg bør takle dette :)

Hmf...har et lite dilemma her :confused:

Jeg har vært syk i tre dager, og er fortsatt ikke helt frisk.
Er ikke like tett overalt, men hodet sprenger, øynene brenner og det kjennes ut som jeg har feber selv om jeg ikke har det..

Jeg får sykt dårlig samvittighet for å ikke dra på jobb, uansett årsak, men som nevnt så er jo heller ikke sjefen særlig forståelsesfull... Gruer meg rett og slett til å dra på jobb i morgen!!!

Noen som har noen gode tips til hvordan jeg bør takle dette :)
Da går du til legen så får han avgjøre om du kan få sykemelding. Er man syk så er man syk. Er jo en fordel å komme frisk tilbake :) God bedring :)

Ah. Nei har ikke sett eller hørt om den :p Men så gøy da å holde litt tradisjon fra Irland da :D

Elsket å bo der, og hadde nok gjort det fortsatt om mamma ikke hadde blitt syk... derfor syns jeg det er litt gøy å ta med landet inn i livet mitt på en annen måte :)

Elsket å bo der, og hadde nok gjort det fortsatt om mamma ikke hadfe blitt syk... derfor syns jeg det er litt gøy å ta med landet inn i livet mitt på en annen måte :)
Fins mange måter å holde Irland ved like ja :) Høres spennende ut å ha bodd der hvertfall :)

Da går du til legen så får han avgjøre om du kan få sykemelding. Er man syk så er man syk. Er jo en fordel å komme frisk tilbake :) God bedring :)

Jo, men jeg klarer jo sikkert å gjøre noe da... er liksom den lity psykiske biten i tillegg pga humørsvingningene til sjefen..
Og mannen gjør det ikke noe bedre med å ikke forstå hvordan jeg føler det.. :p

Fins mange måter å holde Irland ved like ja :) Høres spennende ut å ha bodd der hvertfall :)

Veldig :)
Og så åpne og sosiale mennesker :D
Dårlig med de her i østfold...hehe

Back
Topp