Skravletråd :)

Kreft er noe dritt. Klem til deg som har mistet mammaen din. Jeg mistet pappaen min i fjor pga kreft

Urettferdig er det :(

Klem til deg og ♡

Unner inge å oppleve det!!!

Gratulerer med dagen til meg :D
Kaka var god og saftig! Mektig da :p Men god! Hurra. Og to nye ringer er kjøpt. Og en bestilt :D

Så fine ringer ;)
Gratulerer så masse med dagen!!! :D

Så fine ringer ;)
Gratulerer så masse med dagen!!! :D
Takk. Den med rødt var mest lik den jeg fikk av min mann og den med blå minna meg om min farmors ring for maaaange år siden. Så bare :måtte: ha den :p

Kaka var god og saftig! Mektig da :p Men god! Hurra. Og to nye ringer er kjøpt. Og en bestilt :D
Oi! Rubin og safir! Ikke værst :)

Takk. Den med rødt var mest lik den jeg fikk av min mann og den med blå minna meg om min farmors ring for maaaange år siden. Så bare :måtte: ha den :p

Føler ikke at jeg kler ringer noe særlig, men de var utrolig nydelige :)

Å så koselig når det er noe som minner om noen :)

Øh ja? :rolleyes: Tenk så rare de hadde sett ut da :D

Hahaha :D
Hadde de vært her egentlig?
Hmm...

Tror konklusjonen blir at vi må formere oss, og du er jo godt i gang ;) hehe

Kjempe fine :) gratulera så masse med dagen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke jeg heller, men er jo vanesak etter hvert :P

Det er det nok. Må bar få en ring av mannen da... :p hihi.
Ringer gjør seg ikke i yrket mitt heller egentlig da...

Det er det nok. Må bar få en ring av mannen da... :p hihi.
Ringer gjør seg ikke i yrket mitt heller egentlig da...
Bruker ikke ringer i min jobb heller. Kjipt å henge fast i en postkasse liksom :p Mange som har ødelagt seg sånn. Faktisk :o Mannen bruker heller ikke på jobb. Raskt å kappe av fingern da. Så blir jo på fritiden bare. :)

Du får hinte! Jeg hang opp en lapp av ringen på dataskjermen hans for mange år siden :p Han tok hintet til slutt haha

Bruker ikke ringer i min jobb heller. Kjipt å henge fast i en postkasse liksom :p Mange som har ødelagt seg sånn. Faktisk :o Mannen bruker heller ikke på jobb. Raskt å kappe av fingern da. Så blir jo på fritiden bare. :)

Du får hinte! Jeg hang opp en lapp av ringen på dataskjermen hans for mange år siden :p Han tok hintet til slutt haha

Har hintet jeg, og har fått smykker og øredobber av hvitt gull :)
Men tror han er litt "redd" ringen faktisk... :p

Last edited:
Har hintet jeg, og har fått smykker og øredobber av hvitt gull :)
Men troe han er litt "redd" ringen faktisk... :p
Hahaha. Jeg kjøpte brudekjolen ei uke før han fridde :p Sa til min da at nå kjøper jeg den. Fant den perfekte kjolen på finn.no :p Så den kjøpte jeg da. Nøyaktig 7 år siden han fridde i dag :D Tror han forsto jeg begynte bli utålmodig :p

Back
Topp