Pakker dere inn gaver selv?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Eller gjør butikken det for dere?

Selv elsker jeg å pakke inn gaver. Jeg velger ny stil hvert år.

Jeg pakker inn gavene selv. Jeg får veldig julestemning av det, og det er jo så koselig! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Pakker inn gaver selv :) Hvis ikke det er noe som er veldig vanskelig, da får de i butikken gjøre det :p

Jeg jobber i en butikk der vi pakker inn 90% av det vi selger. Så jeg er liiiitt lei av det igrunn. Så får det gjerne pakket inn der det går :)

det spørs om jeg skal ha mer i pakken så pakker jeg den selv om det var bare det så ber jeg dem om å pakke den :)

Jeg pakker inn mesteparten selv, men noe lar jeg butikken få ordne. Har veldig mange å fikse.julegaver til:)

Synes det er veldig koselig å pakke inn gavene selv:) noen blir pakket inn i butikken da.

Hvis jeg ikke skal ha mer i pakken får de godt gjøre det i butikken :-)

Absolutt! Synes det er kjempekoselig og det påvirker julestemningen veldig. Sitter gjerne med det lille julaften mens jeg ser på en koselig julefilm. :)

Syns det er koseligst å pakke inn selv :)

Pakker dem inn selv, er så tidlig ute med gavene at butikkene har ikke julepapir inne, så jeg bruker det jeg har selv.

I år blir det mye innpakking selv, men liker godt å slippe det også :)

Jeg foretrekker å pakke inn selv:D Det er gøy å pynte pakkene. Kan jeg sitte med i timesvis om jeg har muligheten:P

Back
Topp