Pakker dere inn gaver selv?

Jeg pakker stort sett selv ja.

Men "ny stil" hvert år er det ikke. Supplerer med en rull eller to (av de tykke på mange, mange meter, fra staples etc) mer eller mindre årlig, og påfyll av lapper og bånd, men stilen er den sammen. Julepapir.

Pakker inn selv. Jeg og mamma har hatt tradisjon på lille julaften at vi sitter og hører på julemusikk mens vi pakker inn gaver. Så koselig!

Lille julaften? Pakke gaver?

Det er jo bare de som skal leveres her i huset som ikke er levert for lenge siden da,

Jeg hører julemusikk og drikker julebruks mens jeg pakker, men halvparten skal sendes, da snakker vi jo midten av desemmber, først halvdel faktisk. Og de andre så skal det aller, aller meste deles ut 20. desember på familie/slekt-samling sånn at alle har det i hus til julaften.

Det eneste som skal være her i huset av gaver jeg skal gi bort, lille julaften, er altså til min mann og våre barn.

Innpakking skjer derfor vesentlig tidligere.

Ja, det må jeg :) Har innpakning tema hvert år :p

Jeg foretrekker å gjøre det selv. Syntes det er så koselig :)

Helst ikke. Glad hvis jeg slipper.

Jeg haaaater å pakke inn :P Og det er ganske tydelig. Så da kommer alltid spørsmålet "jasså, pakket inn selv idag?"
Så foretrekker at butikken gjør det :P Innimellom kjøper jeg poser/esker og teiper igjen.. :oops:

Jeg pakker alltid inn alt selv :) Syns det er kjempekoselig å sette på julemusikk og pakke inn gaver på kveldene :D

Pakker som regel inn alt selv :) syns det er synd hvis noen skal måtte vente på meg pga en julegave eventuelt flere så gjør det selv, hos klesbutikker spør jeg som regel etter noe å pakke inn i ;)

Får det helst pakket inn i butikken. Bortsett i fra de som skal være fra ungene, der får de bli med på innpakkingen :)

Lager gaver og pakker inn selv! Juleverksted hjemme alene før jul er noe av det eneste som får meg i stemning, med The Holiday i bakgrunnen :D

Eg älskar å pakka in gaverna selv . specielt om kvällen när mannen å barnen har lagt seg. Då koser eg meg me paknigen.

Jeg pakker inn selv. Synes det er så koslig. Slår julemusikken på full guffe og pakker i vei :P

Så absolutt. Er noe av det som definitivt setter igang julestemning hos meg :)

Det skjønner jeg :) Koser meg max jeg når jeg endelig kan sette på litt julemusikk, tenne noen stearinlys, finne fram pepperkaker og sette meg på gulvet å pakke inn gaver :D Har alltid elsket julen, og spesielt nå etter at jeg fikk barn :D <3

Back
Topp