Skravletråd :)

Får vel bare henge i! :) får se hva jeg får tid til innimellom praksis, baby og oppgaveskriving! Sambo begynner også med eksamener nå, så blir vel hektisk fremover..
Du har vel ikke problemer med å skravle akkurat. Har jo skravlet mange tusen innlegg denne mnd.

Du har vel ikke problemer med å skravle akkurat. Har jo skravlet mange tusen innlegg denne mnd.
Ja, men denne måneden har jeg hatt veldig mye fri :) starter i praksis fra mandag, så da blir det andre boller ;)

Er fantastisk godt når det tilberedes riktig... og kåltrotstappa er det viktigste tilbehøret!! Naaam :D Fikk sykt lyst på det nå.
Håper jeg rekker kålrotstappe før det blir amming :p så sur jeg kommer til å bli om jeg ikke skal få det før jul :D

Ja, men denne måneden har jeg hatt veldig mye fri :) starter i praksis fra mandag, så da blir det andre boller ;)

Flinkisen! :) det blir spennende på mandag... starter jo med "praksis" da jeg også!! :D

Flinkisen! :) det blir spennende på mandag... starter jo med "praksis" da jeg også!! :D
Ringte i dag, skal møte klokken 10 på mandag! Og ha med gode sko og matpakke :p grugleder meg! :o tenker jeg må presisere raskt at jeg er vernepleierstudent og ikke sykepleierstudent :p jeg er IKKE der for å sette sprøyter og faenskap :p

Ringte i dag, skal møte klokken 10 på mandag! Og ha med gode sko og matpakke :p grugleder meg! :eek: tenker jeg må presisere raskt at jeg er vernepleierstudent og ikke sykepleierstudent :p jeg er IKKE der for å sette sprøyter og faenskap :p

Kult! Jeg grugleder meg jeg og... Men det går nok bra med oss begge!! :D

Kult! Jeg grugleder meg jeg og... Men det går nok bra med oss begge!! :D
Vi skal nok få det fint :) er bare for at det er noe ukjent at jeg gruer meg.. Og at jeg er redd de forventer at jeg skal kunne sykepleieprosedyrer :p jeg er der for å lære meg fordypning i miljøarbeid jeg :)

Vi skal nok få det fint :) er bare for at det er noe ukjent at jeg gruer meg.. Og at jeg er redd de forventer at jeg skal kunne sykepleieprosedyrer :p jeg er der for å lære meg fordypning i miljøarbeid jeg :)
Er helt vanlig da... når man går til noe ukjent. Jeg har jo fått to uker myk innføring nå...

Er bare å være tydelig på det :) Er vel ikke forventet at dere skal kunne sykepleierprosedyrer?

Jaja, da har jeg bestilt giftering nr 2.......
Ja, for ei stund siden ble jeg frastjålet min giftering og en rubin/diamantring jeg fikk av min mann for 9 år siden. Politianmeldt det selvsagt og ringte forsikringa. Så fikk jo 14 000 tilbake, 4000 til egenandelen da. Så har da igjen 10 000 kr. Gifteringen min har tydligvis på 6,5 år steget litt i verdi, så i dag fikk jeg prisen på å lage den. 8240 kr. Og, jeg tror den har da steget 1500 kr ca. Så da har jeg 1700 kr igjen til å finne meg en ring nr to. Men den kommer jeg jo aldri til å finne lik igjen av som den mannen fant til meg. Har vært og kikka. Så da får jeg se hva jeg finner. Riktignok kosta den mannen kjøpte det dobbelte også, men trodde ikke gifteringen ble så dyr jeg da... Men gifteringen var et MUST å få akkurat slik jeg hadde den. Så finner jeg sikkert noe annet fint som får meg til å tenke på mannen da. :)
Og slik har mine siste dager gått ja.

Kakebunn 1 ferdig.

Er helt vanlig da... når man går til noe ukjent. Jeg har jo fått to uker myk innføring nå...

Er bare å være tydelig på det :) Er vel ikke forventet at dere skal kunne sykepleierprosedyrer?
Tenker de er vant til å ha andreårs studenter, og da har vi helsefagpraksis som er fokus på det helsefaglige/sykepleiefaglige, men er ikke der fokuset skal ligge i denne praksisen. Får vel bare ta det som det kommer. Kan gjerne friske opp de greiene der, men ikke det jeg ønsker å gjøre i ti uker liksom.

Tenker de er vant til å ha andreårs studenter, og da har vi helsefagpraksis som er fokus på det helsefaglige/sykepleiefaglige, men er ikke der fokuset skal ligge i denne praksisen. Får vel bare ta det som det kommer. Kan gjerne friske opp de greiene der, men ikke det jeg ønsker å gjøre i ti uker liksom.

Aha... ja greit å friske opp. Men ingen vits i å få masse arbeidsoppgaver som egentlig ikke er så relevant! Hva er vitsen md å være der da?

Back
Topp