JeppDa var det bare å skravle seg inn i oktober måned da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JeppDa var det bare å skravle seg inn i oktober måned da.
Får vel bare henge i!Da var det bare å skravle seg inn i oktober måned da.
Jepphei hvor det går
![]()
Får vel bare henge i!får se hva jeg får tid til innimellom praksis, baby og oppgaveskriving! Sambo begynner også med eksamener nå, så blir vel hektisk fremover..
Huheisann jenterHar alle ein trivelig kveld?
Her har eg ikkje vore i heile dag. Har vore fullt kjør, har vore på repetisjonsøvelse i Heimevernet, og akkurat komt heim og fått lisja i seng. Så då er det sofatjeneste resten av kvelden :-D
Litt slitsomt og litt kjektVræl. Hørtes slitsomt ut? Vært på jobb selv... nå går det i Hotel Cæsar for øyeblikket... og litt skravling inn i oktober![]()
Satser på detDu klarer å ha mange baller i lufta!!![]()
![]()
![]()
Oioi, har du planer om egen bedrift altså?Det er sant. Men litt deilig det og, for da går det fort til jeg kan starte egen bedrift![]()
Veldig spent på det jeg også.Det tror jeg også, men det spørs jo om man klarer å holde seg til reglene da.
Ja, og det hadde vært dumt for alleHvis ikke blir det slutt på fine premier.
Nam, det hørtes godt utI dag skal jeg bake, så bare vent i kveld på ett fristebilde!*mohahahaha*
Hei, heiHuheisann jenterHar alle ein trivelig kveld?
Her har eg ikkje vore i heile dag. Har vore fullt kjør, har vore på repetisjonsøvelse i Heimevernet, og akkurat komt heim og fått lisja i seng. Så då er det sofatjeneste resten av kvelden :-D
Får prøve på detDa var det bare å skravle seg inn i oktober måned da.
Ja, ble litt sjokkert faktiskTihi![]()
Overraskende nok?!![]()
Var det jeg tenkteJa, ble litt sjokkert faktisk![]()
Litt slitsomt og litt kjekt
Hotel Cæsar står på her og
SKal du skravle heile vegen til oktober altså? Seine kvelden på deg?![]()
Satser på detselv om sambo er drittlei av at jeg sitter på bv hver kveld (selv om han selv spiller candy crush all the time...)
![]()