Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje jeg også skal.
Husker med skrekk første stelleveskekonkurranse, tror det var august -13 den var i, hvor kravet var å være på topp 10. Mener på at 10. plass hadde over 3.000 innlegg..
Jeg tror det går bra.
En stor andel av topp 30 er her. Her har vi god intern justis, Lykkeliten er flink til å minne om regler, og det er vi flere som gjør.
Cluet er at dere gravide må ta med dere dette, både skrivelysten (som stavekontrollen valgte, jeg mente å skive aktiviteten, men forslaget passer jo) og denne ryddige oppførselen, inn på terminforum, og spre det der, aktivt. Da blir det gøy, og ryddig
Jeg tror det går bra.
En stor andel av topp 30 er her. Her har vi god intern justis, Lykkeliten er flink til å minne om regler, og det er vi flere som gjør.
Cluet er at dere gravide må ta med dere dette, både skrivelysten (som stavekontrollen valgte, jeg mente å skive aktiviteten, men forslaget passer jo) og denne ryddige oppførselen, inn på terminforum, og spre det der, aktivt. Da blir det gøy, og ryddig
Kanskje jeg burde skrive litt i skravletråden på FS igjen.
Fordelen med å få med flere er:
- Det blir lettere for meg å nå målet/flere som skravler
- Det fortsetter å være av interesse for sponsorene
Ulempen:
- Det kan bli hard konkurranse om premiene
![]()
Tror vi klarer topp 30 uansett, så derfor veier fordelene mer!Kanskje jeg burde skrive litt i skravletråden på FS igjen.
Fordelen med å få med flere er:
- Det blir lettere for meg å nå målet/flere som skravler
- Det fortsetter å være av interesse for sponsorene
Ulempen:
- Det kan bli hard konkurranse om premiene
![]()
Vel, vel..
Dersom det er der aktiviteten er blir jeg vel nødt til å besøke dere![]()
30 er mange, jeg tror ikke det tar sååååå avYes Master, your word is my command
Vi får gi der en sjanse, tror ikke jeg gidder å være med om det tar helt av, men 1200 vil jeg fint klare uten å prøve..
Muligens dette blir en avslappende måned![]()
Vel, vel..
Dersom det er der aktiviteten er blir jeg vel nødt til å besøke dere![]()
Tror vi klarer topp 30 uansett, så derfor veier fordelene mer!
Men det er en ganske aktiv tråd av seg selv til tider, det. Men vi kan være mer der til vi får oss et terminforum
Yes Master, your word is my command
Vi får gi der en sjanse, tror ikke jeg gidder å være med om det tar helt av, men 1200 vil jeg fint klare uten å prøve..
Muligens dette blir en avslappende måned![]()
30 er mange, jeg tror ikke det tar sååååå av
Jeg har vel nesten klart 1200 i september hvor jeg ikke har skravlet. Det kan bli veldig avslappende ja. Tror jeg setter meg som mål å ligge jevnt over 25. plass så blir jeg ikke lett å ta igjen på slutten.
Liker du dem ikke?Har ikke helt bestemt meg for hva jeg kommer til å gjøre.
Dersom det blir vaskelig med vanlig prat gidder jeg ikke.
Ikke med de premiene..
Har ikke helt bestemt meg for hva jeg kommer til å gjøre.
Dersom det blir vaskelig med vanlig prat gidder jeg ikke.
Ikke med de premiene..
Liker du dem ikke?
Mange jeg vil ha, bare antakelig ikke veska ( virkelig ikke min stil, men kan selges og kjøpe en annen?)
Liker premiene, men ikke nok til å kjempe hardt for...Liker du ikke premiene? Jeg synes det var veldig fine premier. Jeg vil helst ha den nye ull-voksiposen eller tripp trapp stol i valgfri farge.![]()
Jeg har en mye finere veske allerede, denne er fin, men min er finere
Har allerede en veldig god vognpose som etter 2 barn fremdeles nesten ser ubrukt ut.
Har to tritrapp stoler, og elsten skal gi sin til babyen når den kommer og de er i en helt annen farge enn den som er til premie.....
Selvfølgelig vil prate, er viktig meg klikk for å få fine premier senere, men tror ikke jeg vil kjempe for å si de slik....
Selvfølgelig hadde blitt glad for premiene, men vil ikke kjempe