Juleskravle 2014

Min alltid så effektive svigerinne fortalte meg i går at... de har EN gave igjen. VÅR. så hva ønsker vi oss?

Min alltid så effektive svigerinne fortalte meg i går at... de har EN gave igjen. VÅR. så hva ønsker vi oss?

Godt spørsmål :) Jeg syns det alltid er hyggelig med en god flaske vin, spekemat, sjokolade... Eller sengetøy, badeoljer, såper, hjemmespa, fotbad :D

Har dere virkelig ingenting dereønsker dere?
Hva med å kutte ut gaver til voksne bare gi til barna da om man har så mye å ikke finner noe å ønske sg?

Jo, vi kunne gjort det, men det er det ikke stemming for i familien.

Og det er jo kjekt med gaver. Jeg bare kommer ikke på noe vi ønsker oss. Han, ja. Jeg, ja. Langt over alle budsjett, that is.

Vi kommer nok på noe. Det er jo mye, jeg har bare hjerneteppe

Synes det er vanskelig å finne ut gaver som vi ønsker oss her også. Kjedelig å svare penger:/
Vi (jeg:p) vurderer om vi skal ønske oss noe nytt bestikk :)

Jeg ønsker gaver til snuppa mi, fremfor meg selv :)

Vi skal flytte nå, så tror vi skal ønske oss noe til huset. Må bare finne ut hva vi trenger :p

Dette er første gang jeg har begynt å kjenne julestresset såpass tidlig som i oktober. Skal begynne tidlig i år med julegaver også skal jeg og samboeren lage pakkekalender til hverandre i år. Noen tips til 24 små gaver?

Back
Topp