Smerter i rygg/ hofte

Glad sau

Forumet er livet
Marsmellows-15
Julemiraklene 2025
Har syke smerter i Høgre side av ryggen. I nyre regionen på en måte.. Er det bekken? Eller bør jeg ringe lege?

Kan vell legge til at jeg har hatt denne type smerter før, men da har det gidd seg ganske kjapt. Hatt både før og i svangerskap..

Amk mente det var strekke smerter.. Tull tenker jeg.. Sist jeg hadde dette var det låst bekken

Høres ikke bra ut nei!

Da blir det legetime kl 14 i dag. Di ville absolutt ha meg inn for sjekk :-) skal bli godt å få det sjekka ut :-)

Låsning i rygg og utslag (3+) på urinprøve. Skal dyrkes til i morgen, så blir det vell antibiotika eller noe tenker jeg.

Oj! Men greit å finne ut hva det er da. Håper du fort blir bedre nå :-)
om det bare er ryggen så kan det ta tid, men da vet jeg i hvertfall hva det er. :-) bare det er ganske avslappende å vite:-)

om det bare er ryggen så kan det ta tid, men da vet jeg i hvertfall hva det er. :-) bare det er ganske avslappende å vite:-)
Husker jeg hadde vondt i foten en gang. Det ble bare verre og verre og mange rundt meg mente det kunne være brudd. Kom meg omsider til fastlegen da jeg ikke greide å gå trappa lengre. Har en fantastisk fastlege som forklarte veldig bra at det var betennelse og at det ville gå over bare med litt paracet og hvile. Dagen etter var jeg myyye bedre :-) Utrolig hvor mye det kan hjelpe å vite årsaken til plagene :-)

Back
Topp