Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff.. Er liksom vondt hele tiden!! Hvis det ikke gir seg så tror jeg det blir telefon til lege i morgen..Høgre hoft som trøbbler her
Varer hele tiden.. Forsvinner ikkeEr det krampeanfall som kommer og går? Tenkte også på nyrestein
Prøv å få deg en time med fastlegen din i morgenAmk mente det var strekke smerter.. Tull tenker jeg.. Sist jeg hadde dette var det låst bekken
Må nok det. Nå er det så vondt at jeg sliter med å puste skikkelig.. :-/ blir bare verrePrøv å få deg en time med fastlegen din i morgen![]()
Uff! God bedring!Må nok det. Nå er det så vondt at jeg sliter med å puste skikkelig.. :-/ blir bare verre
TakkUff! God bedring!
Godt, godtDa blir det legetime kl 14 i dag. Di ville absolutt ha meg inn for sjekkskal bli godt å få det sjekka ut
![]()
Oj! Men greit å finne ut hva det er da. Håper du fort blir bedre nåLåsning i rygg og utslag (3+) på urinprøve. Skal dyrkes til i morgen, så blir det vell antibiotika eller noe tenker jeg.
om det bare er ryggen så kan det ta tid, men da vet jeg i hvertfall hva det er.Oj! Men greit å finne ut hva det er da. Håper du fort blir bedre nå![]()
Husker jeg hadde vondt i foten en gang. Det ble bare verre og verre og mange rundt meg mente det kunne være brudd. Kom meg omsider til fastlegen da jeg ikke greide å gå trappa lengre. Har en fantastisk fastlege som forklarte veldig bra at det var betennelse og at det ville gå over bare med litt paracet og hvile. Dagen etter var jeg myyye bedreom det bare er ryggen så kan det ta tid, men da vet jeg i hvertfall hva det er.bare det er ganske avslappende å vite
![]()