hvilken bil har du?

Gubben er 193 og jeg er 179. ;)

Da er det ikke plass til noen baki når han sitter forran?
Mannen fikk ikke førersetet langt nok bak til å sitte komfortabelt. Og da fikk ikke barna plass til beina baki

Vi orket ikke å ha det så trangt i bilen :)
Han har mange mil bak ratet årlig (godt over gjennomsnittet) så liker å sitte godt når han kjører.

Volvo V50. Akkuratt passe stor til meg og kidsa :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde en søt liten Ford Fiesta, men nå som vi skal til med familieforøkelse, trengte jeg større bil, så vi bytta den mot en Toyota Avensis :) Kjempegod å kjøre og god plass :D

Da er det ikke plass til noen baki når han sitter forran?
Mannen fikk ikke førersetet langt nok bak til å sitte komfortabelt. Og da fikk ikke barna plass til beina baki

Vi orket ikke å ha det så trangt i bilen :)
Han har mange mil bak ratet årlig (godt over gjennomsnittet) så liker å sitte godt når han kjører.

Det har vi egentlig ikke testet, for vi har bare ett barn og hun sitter bak passasjersiden, men jeg har hatt god plass, og det har aldri vært noe problem å ha flere bak i bilen. Skal ikke krangle altså, men det jeg fortalte var hvordan vi opplevde bilen.

Det har vi egentlig ikke testet, for vi har bare ett barn og hun sitter bak passasjersiden, men jeg har hatt god plass, og det har aldri vært noe problem å ha flere bak i bilen. Skal ikke krangle altså, men det jeg fortalte var hvordan vi opplevde bilen.

Vi har 3 barn baki :P
Ja jeg var fornøyd med bilen og har god plass. Og plass til barn bak meg.
Var han som klaget på plassen, derfor ble det større bil :)
Hadde aldri noe trøbbel med vår avensis!

Vi har en Peugeot 5008.
Veldig god bil med stor plass

BMW AC SCHNITZER en sportsbil.
Får bara plats me 2 bilstolar i baksetet. Me me ja en ny nest år.

Nissan Qasqai :) Liker den veldig godt, og uten barn var det veldig god plass :D Men nå får vi En Skoda octavia levert på torsdag ;) var lei av at bagvognen tok hele bagasjerommet :(

Volvo V50. Veldig fornøyd, men neste gang blir det bil med firhjulstrekk, da vi har bratte bakker og mye snø om vinteren. :)

Vw passat stasjonsvogn! Helt grei bil;) utrolig god og kjøre, og god plass til meg og barna..men Vw generelt er i grunn drit! Alltid noe som må skiftes på bilen, eller noe feil på dei. 4.bilen jeg har i Vw, så tror jeg begynner og bli mettet på det etter hvert!

Neste gang blir det BMW 520 stasjonsvogn eller x5. Fine og se på og veldig gode og kjøre! Så håper lommeboken tilsier ett slik kjøp etter hvert:)

Volvo v50 og v40 (nytt utseende)

Vi kjøpte vår første volvo v50 (nr1) og den ble kræsjet :(. Elsket den! Så vi kjøpte en ny da den ikke var kjørbar. Elsket den enda mer!!! Men var mannen sin bil. Og så kjøpte vi en til meg.(volvo v50 nr 3) Solgte den siste i år å jeg tok over volvo v50 (nr2). Verdens beste venner og fy flate hvor vi koser oss på veien. Og så ble det en "liten" bil til mannen. volvo v40 nytt utseende. Himmelsk å kjøre den å.

Rett og slett... jeg elsker Volvo!

Back
Topp