hvilken bil har du?

VW Passat bluemotion miljøvennlig. Veldig fornøyd. Gjerrig på diesel. God å kjøre. God plass i bilen og til bagasje bak.

Ford galaxy. Elsker bilen og all plassen. Har absolutt ikke bruk for så stor bil lenger. Men absolutte ingen plan om å bytte den ut

Citroën C4 Grand Picasso, 7 (5)-seter (dei to siste er i golvet i bagasjerommet og kan slåast opp ved behov).

Kjempegod plass! 4 isofix-fester i bilen (passasjersetet framme og alle tre bak), glasstak, solskjermer i dørene, svært bagasjerom (når ikkje begge dei to siste setene er i bruk).

Kan stille meg heilhjerta bak Citroën sin eigen reklame:
1411903877939.jpg

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Toyota Avensis! 2007mod. Veldig godt fornøyd, en veldig god bil å kjøre! Romslig og god plass! (Nå har vi bare 1 baby da, men..) men kunne nok allikevel tenkt meg en større bil, så vi har plass til bikkje(schæfer) i bur(!) og barnevogna. For det har vi ikke nå, da må evt bikkja sitte løs, og det er ikke ideelt :/

Vw passat stasjonsvogn! Helt grei bil;) utrolig god og kjøre, og god plass til meg og barna..men Vw generelt er i grunn drit! Alltid noe som må skiftes på bilen, eller noe feil på dei. 4.bilen jeg har i Vw, så tror jeg begynner og bli mettet på det etter hvert!

Neste gang blir det BMW 520 stasjonsvogn eller x5. Fine og se på og veldig gode og kjøre! Så håper lommeboken tilsier ett slik kjøp etter hvert:)
Har tesla 7 seter. Stor bagasjeplass og får med både barn og bonusbarn. (eneste bilen vår)

Hadde tidligere VW Touran 7 seter - evig mareritt med den bilen med alvorlige ting som ikke funka, byttet girkasse en gang og fortsatt stoppet den hver gang vi kjørte oppover en bratt bakke.

Volvo v70. 10 modell. Ingenting negativt å si om den. God og stor bil. God plass til alt vi trenger. Elsker bilen min :)

Vi har to Volvo V70'r, en Volvo 240 og en Lotus. Jeg bytter mellom V70'ne, rågode og trygge biler. :)
Volvo for life her. :)

Mannen har en Volvo V70 fra 2010. Stor og god, pen å se på, masse plass til både barneseter og pakning.
Det eneste negative er vel prisen :p

Her har vi caravelle. Med barn nr 5 på vei er det ikke så mange biler å velge mellom ;-) Kjempegod plass til hele familien og masse bagasjerom når vi skal ut på tur. Overrasket over hvor god den er å kjøre også, så det blir nok caravelle på oss i mange år framover. Håper på en nyere modell etterhvert da :-)

Audi A6, 2004. Super bil. :) Vi har bare ett barn, og det er kanskje plass til tre seter i baksetet, men tviler. Hadde tre seter baki, men da sto den ene litt skjevt, og det går vel på helsa løs om noe skulle skje...
Når vi kommer til å få nummer tre en gang i fremtiden kommer vi sikkert til å bytte til 7-seter med 4x4. (Vi er avhengige av firehjulstrekk)
Audien har quattro som fungerer fint, men skulle ønske den hadde større bakkeklaring. (Selv om den er høyere enn vanlige stasjonsvogner) Vi kjører på til tider smale veier hvor vi må kjøre ut til siden når vi møter bil, og da er det greit å ikke være livredd for understellet på bilen.

Stort og fint bagasjerom :) får plass til en emmaljunga Edge duo og en tripp trapp stol på samme tid!

Veldig fornøyd med bilen, alt i alt. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

HiAce , genial både med tanke på plass og kjørekomfort synes jeg .
Veldig glad for 4x4 og at vi har den lange versjonen <3

Vi har Toyota Avensis stasjonsvogn 2006 modell. Tror jeg... Jeg kjører ikke så.
Tror gubben er fornøyd. Rimelig god plass i bilen uten at den er for stor og klumpete utenpå. Også er det isofix, så da blir det isofix-sete til babyen :)

Citrõen C4, Grand Picasso 2014 modell. Helt fantastisk!!! 7 seter, der vi som ikke trenger de to siste setene, får et sinnsykt stort bagasjerom :)
Vi brukte bilen til Gardemoen i sommer - 4 voksne og et barn i sete. 4 STORE kofferter, 1 vogn, 3 små kofferter og 3 håndbagasjer... Ingen hadde trang plass :p

Toyota Corolla stasjonsvogn. 2002 modell.
Veldig fornøyd, og aldri hatt noen som helst problemer :D

Back
Topp